Με πυρετώδεις ρυθμούς συνεχίζονται οι προετοιμασίες της Apple για την 10η επέτειο από την κυκλοφορία του iPhone. H κορυφαία τεχνολογική εταιρεία του πλανήτη έχει στα σκαριά τρεις εκδοχές του έξυπνου κινητού, τις οποίες και σχεδιάζει να παρουσιάσει το φθινόπωρο, γράφει η Νατάσα Στασινού.
Από την έντυπη έκδοση
Της Νατάσας Στασινού
[email protected]
Με πυρετώδεις ρυθμούς συνεχίζονται οι προετοιμασίες της Apple για την 10η επέτειο από την κυκλοφορία του iPhone. H κορυφαία τεχνολογική εταιρεία του πλανήτη έχει στα σκαριά τρεις εκδοχές του έξυπνου κινητού, τις οποίες και σχεδιάζει να παρουσιάσει το φθινόπωρο.
Οι δύο είναι ουσιαστικά αναβαθμίσεις των υφιστάμενων μοντέλων, αλλά η τρίτη είναι ένα εντελώς νέο μοντέλο.
Σύμφωνα με πληροφορίες αμερικανικών Μέσων, το νέο μοντέλο θα φέρει διαφορετικού τύπου οθόνη, κάμερες υψηλότερης ανάλυσης και στοιχεία από ανοξείδωτο χάλυβα.
Αν και στα δύο αναβαθμισμένα μοντέλα οι οθόνες θα συνεχίσουν να είναι τεχνολογίας LCD (4,7 και 5,5 ιντσών), στο τρίτο θα χρησιμοποιηθεί πιθανότατα οθόνη τεχνολογίας OLED, η οποία αποδίδει με μεγαλύτερη ακρίβεια τα χρώματα.
Η οθόνη θα καλύπτει ολόκληρο το μπροστινό μέρος, ενώ στόχος της Apple είναι να μειώσει το συνολικό μέγεθος της συσκευής, ενσωματώνοντας το home button στην οθόνη μέσω λογισμικού, κατά παρόμοιο τρόπο με το S8 της κορεατικής Samsung. Η «πλάτη» του κινητού θα έχει κυρτό γυαλί.
Όπως ανέφερε δημοσίευμα του Bloomberg, οι λάτρεις των συσκευών της Apple ενδεχομένως να χρειαστεί να περιμένουν έναν- δύο μήνες μετά την επίσημη παρουσίαση του νέου μοντέλου για να το αποκτήσουν, εξαιτίας περιορισμών στην αλυσίδα παραγωγής.
Η Apple φέρεται να έχει ως στόχο να πουλήσει 220 έως 230 εκατομμύρια συσκευές και βρίσκεται σε συνεννόηση με διάφορους Ασιάτες προμηθευτές. Σε πρώτη φάση τις οθόνες OLED θα τις προμηθευτεί αποκλειστικά από τον μεγάλο ανταγωνιστή της.
Πληροφορίες θέλουν την Apple να έχει ήδη παραγγείλει 100 εκατομμύρια οθόνες από τη Samsung, αν και οι δύο εταιρείες έχουν αρνηθεί να τις επιβεβαιώσουν ή να τις διαψεύσουν. Για τις κάμερες, οι οποίες ενδεχομένως να έχουν διπλό φακό, έχει επιλεγεί, όπως και στο παρελθόν, η ιαπωνική Sony. Και τα τρία μοντέλα θα στηρίζονται σε λειτουργικό σύστημα iOS 11.
Αξίζει να αναφέρουμε ότι το iPhone είναι το πιο σημαντικό -με διαφορά- προϊόν της Apple. Από την απήχησή του αντλεί τουλάχιστον τα 2/3 των εσόδων της.
Επιπλέον, από τις πωλήσεις του εξαρτώνται σε μεγάλο βαθμό και οι πωλήσεις των εφαρμογών του App Store, ενώ οι έρευνες αγοράς αποκαλύπτουν ότι η αγορά του οδηγεί τους καταναλωτές στο να αποκτήσουν και άλλες συσκευές της Apple, όπως η ταμπλέτα iPad και το έξυπνο ρολόι Apple Watch.
Πέρυσι η Apple έσπασε τον παραδοσιακό κύκλο αναβαθμίσεων, διατηρώντας για τρίτη διαδοχική χρονιά το ίδιο σχήμα στο κινητό της.
Το αποτέλεσμα ήταν να έρθει αντιμέτωπη προσωρινά με μία μικρή κάμψη στις πωλήσεις, η οποία αρχικά προβλημάτισε έντονα τους επενδυτές. Φέτος οι νέες συσκευές της θα έχουν να ανταγωνιστούν το S8 της Samsung, το οποίο έχει αποσπάσει πολύ καλές κριτικές, μετά το φιάσκο με τις αναφλεγόμενες μπαταρίες του Galaxy Note 7.
Υπενθυμίζεται ότι το πρώτο τρίμηνο του οικονομικού έτους 2016/17 (Οκτώβριος- Δεκέμβριος) η Apple πούλησε 78,3 εκατομμύρια iPhones.
Πρόκειται για αύξηση 18% σε σχέση με έναν χρόνο νωρίτερα, γεγονός που έκαμψε κάθε ανησυχία για τη ζήτηση του έξυπνου κινητού, το οποίο πέραν των μοντέλων της Samsung έχει να ανταγωνιστεί και τις σαφώς φθηνότερες επιλογές κινεζικών εταιρειών.