Θετικές συνέπειες για τις ναυτιλιακές εταιρείες που διαθέτουν στόλους με πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, όπως είναι η Costamare και η Seaspan Corporation, βλέπει η Morgan Stanley.
Από την έντυπη έκδοση
Θετικές συνέπειες για τις ναυτιλιακές εταιρείες που διαθέτουν στόλους με πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, όπως είναι η Costamare και η Seaspan Corporation, βλέπει η Morgan Stanley.
Αν και γενικότερα η ναυτιλιακή αγορά των container παραμένει αδύναμη, το θαλάσσιο εμπόριο το τελευταίο διάστημα δείχνει σημάδια ανάκαμψης λόγω κυρίως μίας μη αναμενόμενης αύξησης της ζήτησης από την Κίνα. Αξίζει να σημειωθεί, σημειώνει ο αναλυτής της Morgan Stanley Φώτης Γιαννακούλης, ότι οι ναύλοι παραμένουν βέβαια σε επίπεδα που συνιστούν ιστορικά χαμηλά, όμως σε μηνιαία βάση εμφανίζουν μία μέση άνοδο κατά 30%, ενώ επίσης και το ποσοστό του παροπλισμένου στόλου έχει μειωθεί στο 5,5% από 8% που ήταν πριν από επτά μήνες.
Ολόκληρο το άρθρο στη «Ναυτεμπορική»