Η πτώση τζίρου της πασχαλινής περιόδου (πρώτο δεκαπενθήμερο του Απριλίου), που υπολογίζεται γύρω στο 4%-5%, ήτοι απώλεια 130 εκατ. ευρώ σε σχέση με πέρυσι, σύμφωνα με εκτιμήσεις της Ελληνικής Συνομοσπονδίας Εμπορίου και Επιχειρηματικότητας (ΕΣΕΕ), βρίσκει τους επιχειρηματίες προβληματισμένους σε όλο το φάσμα της αγοράς, από τις μεγάλες αλυσίδες τροφίμων μέχρι τη βιομηχανία παιχνιδιού, τα εποχικά είδη και τα είδη ένδυσης και υπόδησης, που βρίσκονται ψηλά στη λίστα των πασχαλινών αγορών.
Από την έντυπη έκδοση
Της Σοφίας Εμμανουήλ
[email protected]
Η πτώση τζίρου της πασχαλινής περιόδου (πρώτο δεκαπενθήμερο του Απριλίου), που υπολογίζεται γύρω στο 4%-5%, ήτοι απώλεια 130 εκατ. ευρώ σε σχέση με πέρυσι, σύμφωνα με εκτιμήσεις της Ελληνικής Συνομοσπονδίας Εμπορίου και Επιχειρηματικότητας (ΕΣΕΕ), βρίσκει τους επιχειρηματίες προβληματισμένους σε όλο το φάσμα της αγοράς, από τις μεγάλες αλυσίδες τροφίμων μέχρι τη βιομηχανία παιχνιδιού, τα εποχικά είδη και τα είδη ένδυσης και υπόδησης, που βρίσκονται ψηλά στη λίστα των πασχαλινών αγορών.
Όπως τονίζουν στη «N», περιμένουν τον θετικό αντίκτυπο της τουριστικής κίνησης για να ισοσκελίσουν τις απώλειες, αφού κατά την περίοδο των εορτών μόνο σε πολυκαταστήματα και επιλεγμένες εμπορικές πιάτσες, κυρίως malls, παρατηρήθηκε αυξημένη επισκεψιμότητα. Στην υπόλοιπη αγορά τα καταστήματα επισκέφθηκαν λιγότεροι καταναλωτές. Ο καλός καιρός μπορεί να έδωσε ευκαιρία για οικογενειακή έξοδο και βόλτα στα μαγαζιά, κάτι που συνδέεται με τα ικανοποιητικά σε πολλές περιπτώσεις έσοδα των καταστημάτων εστίασης (κυρίως cafe), αλλά τελικά όλοι αυτοί δεν έκαναν αγορές στα εμπορικά καταστήματα.