Ένα νέο κύμα ανανέωσης του ελληνικού ακτοπλοϊκού στόλου βρίσκεται προ των πυλών, ως αποτέλεσμα των νέων περιβαλλοντικών κανονισμών, αλλά και της έλλειψης στη διεθνή αγορά κατάλληλων πλοίων για τις ακτοπλοϊκές συγκοινωνίες της χώρας μας.
Από την έντυπη έκδοση
Του Λάμπρου Καραγεώργου
[email protected]
Ένα νέο κύμα ανανέωσης του ελληνικού ακτοπλοϊκού στόλου βρίσκεται προ των πυλών, ως αποτέλεσμα των νέων περιβαλλοντικών κανονισμών, αλλά και της έλλειψης στη διεθνή αγορά κατάλληλων πλοίων για τις ακτοπλοϊκές συγκοινωνίες της χώρας μας.
Ο ακτοπλοϊκός κλάδος, όπως αποκάλυψε χθες σε συνέντευξη Τύπου ο πρόεδρος του Συνδέσμου Επιχειρήσεων Επιβατηγού Ναυτιλίας (ΣΕΕΝ) Μιχάλης Σακέλλης, την επόμενη δεκαετία θα βρεθεί μπροστά στην ανάγκη σταδιακής ανανέωσης του στόλου.
Ο ίδιος απέδωσε την ανάγκη αυτή πρωτίστως στην υιοθέτηση νέων περιβαλλοντικών κανονισμών, όπως είναι, μεταξύ άλλων, η χρήση νέου καυσίμου μειωμένης (0,5%) περιεκτικότητας σε θείο μετά το 2020, αλλά και στην έλλειψη στη διεθνή αγορά πλοίων με χαρακτηριστικά που να καλύπτουν τις ανάγκες των ελληνικών θαλασσών και της νησιωτικότητας.