Συνεχίζεται το κρεσέντο αγορών σε second hand πλοία bulk carriers, σύμφωνα με τα στοιχεία που κατέγραψαν για την προηγούμενη εβδομάδα οι ναυλομεσίτες. Πρωταγωνιστές στις κινήσεις αυτές είναι πρωτίστως οι Έλληνες εφοπλιστές. Παράλληλα, σημαντικές αγοραπωλησίες κατεγράφησαν και στους άλλους ναυτιλιακούς κλάδους, όπως είναι τα δεξαμενόπλοια αλλά και τα containerships, στα οποία ξεχώρισε μία μεγάλη αγορά του εφοπλιστή Βαγγέλη Μαρινάκη.
Από την έντυπη έκδοση
Του Λάμπρου Καραγεώργου
[email protected]
Συνεχίζεται το κρεσέντο αγορών σε second hand πλοία bulk carriers, σύμφωνα με τα στοιχεία που κατέγραψαν για την προηγούμενη εβδομάδα οι ναυλομεσίτες. Πρωταγωνιστές στις κινήσεις αυτές είναι πρωτίστως οι Έλληνες εφοπλιστές. Παράλληλα, σημαντικές αγοραπωλησίες κατεγράφησαν και στους άλλους ναυτιλιακούς κλάδους, όπως είναι τα δεξαμενόπλοια αλλά και τα containerships, στα οποία ξεχώρισε μία μεγάλη αγορά του εφοπλιστή Βαγγέλη Μαρινάκη.
Η βελτίωση της ναυλαγοράς ξηρού φορτίου και οι ευκαιρίες που, όπως εκτιμάται, παρουσιάζονται στις τιμές ώθησαν πολλούς πλοιοκτήτες με αυξημένη ρευστότητα στην απόφαση να προχωρήσουν σε αγορές πλοίων μεταφοράς ξηρού χύδην φορτίου, προσδοκώντας οφέλη για το μέλλον είτε από άνοδο των ναύλων είτε από άνοδο των αξιών των πλοίων.