Τα αποτελέσματα του σχεδιαζόμενου «τεστ» κρουαζιέρας που θα γίνει στην Αίγυπτο το 2018 αναμένει η διεθνής κοινότητα κρουαζιέρας προκειμένου να ανοίξει και πάλι η αγορά της Ανατολικής Μεσόγειου. Η φετινή χρονιά, ειδικά για το Αιγαίο, θεωρείται «χαμένη» και το ύψος της ζημιάς που θα υποστεί η Ελλάδα, θα εξαρτηθεί από τις πληρότητες που θα έχουν τα κρουαζιερόπλοια. Το Αιγαίο από μόνο του τεχνικά δεν μπορεί να αποτελέσει μοναδικό προορισμό και χρειάζεται την υποστήριξη είτε των ακτών της Μικράς Ασίας ή και της Αιγύπτου.
Από την έντυπη έκδοση
Του Αντώνη Τσιμπλάκη
[email protected]
Τα αποτελέσματα του σχεδιαζόμενου «τεστ» κρουαζιέρας που θα γίνει στην Αίγυπτο το 2018 αναμένει η διεθνής κοινότητα κρουαζιέρας προκειμένου να ανοίξει και πάλι η αγορά της Ανατολικής Μεσόγειου. Η φετινή χρονιά, ειδικά για το Αιγαίο, θεωρείται «χαμένη» και το ύψος της ζημιάς που θα υποστεί η Ελλάδα, θα εξαρτηθεί από τις πληρότητες που θα έχουν τα κρουαζιερόπλοια. Το Αιγαίο από μόνο του τεχνικά δεν μπορεί να αποτελέσει μοναδικό προορισμό και χρειάζεται την υποστήριξη είτε των ακτών της Μικράς Ασίας ή και της Αιγύπτου.
Τόσο η Τουρκία, όμως, όσο και η Αίγυπτος βρίσκονται στη μαύρη λίστα των εταιρειών κρουαζιέρας για λόγους ασφάλειας επιβατών και πλοίων, γεγονός που έχει απομακρύνει μεγάλο αριθμό πλοίων από την περιοχή μας. Αντίθετα, η εικόνα στο Ιόνιο αναμένεται να είναι βελτιωμένη, αφού έχουν αυξηθεί οι κρουαζιέρες στην Αδριατική και το Ιόνιο.
Τα συμπεράσματα αυτά βγήκαν από τις επαφές που είχαν οι εκπρόσωποι της Ελλάδας που συμμετείχαν στη μεγαλύτερη έκθεση κρουαζιέρας στον κόσμο, τη Seatrade Cruise Global 2017, στη Φλώριδα.