Τη συμμόρφωση των εταιρειών μέσων κοινωνικής δικτύωσης με τους κανόνες της Ε.Ε. αξίωσε η Ευρωπαϊκή Επιτροπή, κατόπιν συνάντησης με τις εταιρείες Facebook, Twitter και Google και τις αρμόδιες αρχές για τους καταναλωτές.
Τη συμμόρφωση των εταιρειών μέσων κοινωνικής δικτύωσης με τους κανόνες της Ε.Ε. αξίωσε η Ευρωπαϊκή Επιτροπή, κατόπιν συνάντησης με τις εταιρείες Facebook, Twitter και Google και τις αρμόδιες αρχές για τους καταναλωτές.
Μάλιστα, οι συγκεκριμένες εταιρείες θα πρέπει να οριστικοποιήσουν τα λεπτομερή μέτρα, σχετικά με τον τρόπο συμμόρφωσης με το κανονιστικό πλαίσιο της Ε.Ε., εντός ενός μηνός.
Ακολούθως, η Επιτροπή θα επανεξετάσει τις τελικές προτάσεις και αν δεν είναι ικανοποιητικές, οι αρχές των καταναλωτών ενδέχεται τελικά να καταφύγουν σε μέτρα επιβολής της νομοθεσίας.
Οι εταιρείες συμφώνησαν να προτείνουν διάφορες αλλαγές, εστιάζοντας κυρίως σε δύο τομείς:
«Δεδομένης της αυξανόμενης σημασίας των διαδικτυακών κοινωνικών δικτύων, ήρθε πλέον η ώρα να εξασφαλίσουμε ότι οι κανόνες της ΕΕ για την προστασία των καταναλωτών από αθέμιτες πρακτικές τηρούνται και στον εν λόγω τομέα» δήλωσε, σχετικά, η Βιέρα Γιούροβα, Επίτροπος Δικαιοσύνης.
«Οι εταιρείες κοινωνικής δικτύωσης πρέπει να αναλάβουν μεγαλύτερη ευθύνη όσον αφορά την αντιμετώπιση περιπτώσεων απάτης και παραπλάνησης που εμφανίζονται στις πλατφόρμες τους» έσπευσε να προσθέσει.
naftemporiki.gr