ΔΙΠΛΑΣΙΑ κέρδη το τρίτο τρίμηνο, ανακοίνωσαν ότι εμφάνισαν, η Mitsui O.S.K. Lines Ltd. και η Kawasaki Kisen Kaisha Ltd., η δεύτερη και η τρίτη μεγαλύτερη ναυτιλιακή εταιρεία της Ιαπωνίας, αντιστοίχως, καθώς η ζήτηση για εξαγωγές από την Κίνα, ώθησαν ανοδικά τις τιμές των ναύλων. Και οι δύο εταιρείες, αναθεώρησαν προς τα πάνω την πρόβλεψή τους για τα αποτελέσματά τους, στο σύνολο του έτους.
Τα καθαρά κέρδη της Mitsui O.S.K. σημείωσαν αύξηση της τάξης του 97%, φθάνοντας στα 37,5 δισ. γιέν (355 εκατ. δολ. ΗΠΑ), από 19 δισ. γιέν, σύμφωνα με την ανακοίνωση. Τα καθαρά κέρδη της Kwasaki Kisen, ανήλθαν σε 12,7 δισ. γιέν (120 εκατ. δολ. ΗΠΑ), το τρίμηνο που έληξε στις 31 Δεκεμβρίου, έναντι 5,7 δισ. γιέν.
Η Mitsui O.S.K., η Kawasaki Kisen και η Nippon Yusen K.K. – η μεγαλύτερη ναυτιλιακή εταιρεία της Ιαπωνίας – αύξησαν τα κέρδη τους, καθώς η Κίνα, η ταχύτερα αναπτυσσόμενη οικονομία του κόσμου, εισήγαγε περισσότερες πρώτες ύλες και αύξησε τις εξαγωγές των καταναλωτικών αγαθών. Η Κίνα και το Χονγκ Κονγκ, υπερέβησαν τις ΗΠΑ και έγιναν ο μεγαλύτερος εμπορικός εταίρος της Ιαπωνίας, πέρυσι.
«Τα κέρδη των ιαπωνικών ναυτιλιακών εταιρειών, θα παραμείνουν σε υψηλά επίπεδα», ανέφερε ο Makoto Kikuchi, διαχειριστής κεφαλαίων της Myojo Asset Management Japan Co., στο Τόκυο, συμπληρώνοντας: «Εάν τα κέρδη του κλάδου αυξηθούν με ταχύτερο ρυθμό την επόμενη οικονομική χρήση, είναι απίθανο να σημειώσουν αύξηση οι μετοχές των εταιρειών».
Οι μετοχές της Mitsui O.S.K. παρέμειναν αμετάβλητες στα 672 γιέν η μία στο Τόκυο, της Kawasaki Kisen υποχωρούσαν κατά τρία γιέν, ποσοστό 0,4%, φθάνοντας στα 728 γιέν η μία, στις 2 μ.μ., ώρα Τόκυο. Μέσα στο έτος έχουν σημειώσει αύξηση 11% και της Mitsui O.S.K. σε ποσοστό 9,9%, έναντι μείωσης 0,3% του δείκτη Nikkei.