Οικονομία & Αγορές
Τετάρτη, 01 Μαρτίου 2017 13:04

ΙΕΛΚΑ: Αύξηση 25% για ηλεκτρονικές αγορές στο λιανεμπόριο τροφίμων

Αύξηση της τάξης του 25% στη διείσδυση των ηλεκτρονικών αγορών στο λιανεμπόριο τροφίμων καταγράφηκε στην ετήσια έρευνα του ΙΕΛΚΑ για τις καταναλωτικές τάσεις στην Ελλάδα.

Αύξηση της τάξης του 25% στη διείσδυση των ηλεκτρονικών αγορών στο λιανεμπόριο τροφίμων καταγράφηκε στην ετήσια έρευνα του ΙΕΛΚΑ για τις καταναλωτικές τάσεις στην Ελλάδα.

Συγκεκριμένα, σύμφωνα με τα ευρήματα, το ποσοστό ηλεκτρονικών αγορών κάποιου προϊόντος - είδους παντοπωλείου ή σούπερ μάρκετ - διαμορφώθηκε στο 20% έναντι 16% το 2015.

Η αύξηση συνιστά απόρροια διαφόρων παραγόντων, όπως:

  • Οι αλλαγές στις αγοραστικές συνήθειες, ως αποτέλεσμα της αύξησης χρήσης νέων τεχνολογιών, αλλά και στην αξιοποίηση των ψηφιακών μέσων για πληροφόρηση, σύγκριση τιμών - προϊόντων και εύρεση ευκαιριών/προσφορών.
  • Η εμφάνιση νέων ηλεκτρονικών καταστημάτων. Είναι χαρακτηριστικό άλλωστε, ότι όλες οι μεγάλες αλυσίδες σούπερ μάρκετ με φυσικά καταστήματα, έχουν σήμερα είτε online παρουσία ή κάποια στρατηγική συνεργασία.
  • Η έντονη αύξηση της χρήσης πιστωτικών καρτών, ιδιαίτερα στο οργανωμένο λιανεμπόριο τροφίμων, η οποία έχει διαπιστωθεί ότι συνδέεται με τις ηλεκτρονικές αγορές.

Στην ίδια έρευνα, καταγράφηκε επίσης, ενίσχυση της τάσης και της πρόθεσης αγοράς μέσω διαδικτύου, καθώς σχεδόν το 30% δήλωσε ότι προτίθεται να αγοράσει μέσω διαδικτύου κάποιο προϊόν.

Επίσης, το 52% των καταναλωτών υποστήριξε ότι αναζητά ενεργά πληροφορίες για τιμές στο διαδίκτυο, προτού πραγματοποιήσει κάποια αγορά μέσω ενός φυσικού καταστήματος.

naftemporiki.gr