Αύξηση της τάξης του 25% στη διείσδυση των ηλεκτρονικών αγορών στο λιανεμπόριο τροφίμων καταγράφηκε στην ετήσια έρευνα του ΙΕΛΚΑ για τις καταναλωτικές τάσεις στην Ελλάδα.
Αύξηση της τάξης του 25% στη διείσδυση των ηλεκτρονικών αγορών στο λιανεμπόριο τροφίμων καταγράφηκε στην ετήσια έρευνα του ΙΕΛΚΑ για τις καταναλωτικές τάσεις στην Ελλάδα.
Συγκεκριμένα, σύμφωνα με τα ευρήματα, το ποσοστό ηλεκτρονικών αγορών κάποιου προϊόντος - είδους παντοπωλείου ή σούπερ μάρκετ - διαμορφώθηκε στο 20% έναντι 16% το 2015.
Η αύξηση συνιστά απόρροια διαφόρων παραγόντων, όπως:
Στην ίδια έρευνα, καταγράφηκε επίσης, ενίσχυση της τάσης και της πρόθεσης αγοράς μέσω διαδικτύου, καθώς σχεδόν το 30% δήλωσε ότι προτίθεται να αγοράσει μέσω διαδικτύου κάποιο προϊόν.
Επίσης, το 52% των καταναλωτών υποστήριξε ότι αναζητά ενεργά πληροφορίες για τιμές στο διαδίκτυο, προτού πραγματοποιήσει κάποια αγορά μέσω ενός φυσικού καταστήματος.
naftemporiki.gr