Οικονομία & Αγορές
Τετάρτη, 22 Φεβρουαρίου 2017 12:41

Πώς εξελίσσεται η πιστοληπτική ικανότητα των σούπερ μάρκετ

Βελτίωση της πιστοληπτικής τους ικανότητας εμφάνισαν την περσινή χρονιά οι επιχειρήσεις σούπερ μάρκετ, ενώ οι εκτιμήσεις για φέτος προβλέπουν, στο πλαίσιο και των κινήσεων εξυγίανσης του κλάδου, ακόμα πιο θετική εικόνα.

Από την έντυπη έκδοση

Της Δανάης Αλεξάκη
[email protected]

Βελτίωση της πιστοληπτικής τους ικανότητας εμφάνισαν την περσινή χρονιά οι επιχειρήσεις σούπερ μάρκετ, ενώ οι εκτιμήσεις για φέτος προβλέπουν, στο πλαίσιο και των κινήσεων εξυγίανσης του κλάδου, ακόμα πιο θετική εικόνα.

Αναλυτικότερα, σύμφωνα με τα πορίσματα της κλαδικής μελέτης για τα σούπερ μάρκετ της ICAP GROUP, το 60,5% των αλυσίδων -από το συνολικό δείγμα των 76 επιχειρήσεων- κατατάσσεται στη ζώνη μέσου πιστωτικού κινδύνου. Η επίδοση αυτή είναι βελτιωμένη έναντι του 2015, όταν το αντίστοιχο ποσοστό διαμορφώθηκε στο 52,6%. Αντίστοιχα, περιορίστηκε ο αριθμός των εταιρειών υψηλού πιστωτικού κινδύνου, ενώ μια επιχείρηση κατάφερε να μεταφερθεί στη ζώνη χαμηλού πιστωτικού κινδύνου, όπου κατατάσσονται συνολικά 6 εταιρείες.

Ολόκληρο το άρθρο στη «Ναυτεμπορική»