Πτώση της τάξης των τριών ποσοστιαίων μονάδων, εμφάνισε στο δ’ τρίμηνο του 2016, ο δείκτης καταναλωτικής εμπιστοσύνης στην Ελλάδα, σύμφωνα με έρευνα της Nielsen.
Πτώση της τάξης των τριών ποσοστιαίων μονάδων, εμφάνισε στο δ’ τρίμηνο του 2016, ο δείκτης καταναλωτικής εμπιστοσύνης στην Ελλάδα, σύμφωνα με έρευνα της Nielsen.
Συγκεκριμένα, ο σχετικός δείκτης διαμορφώθηκε στις 53 μονάδες, καθώς το 84% των Ελλήνων εκτιμά ότι η χώρα θα συνεχίσει να βρίσκεται σε οικονομική ύφεση και την επόμενη χρονιά.
Η Ελλάδα, σύμφωνα με τα ευρήματα, εξακολουθεί να καταλαμβάνει την πρώτη θέση, μεταξύ των χωρών της Ε.Ε., ως προς την εργασιακή ανασφάλεια, καθώς το 40% εκφράζει την ανησυχία του για τη θέση εργασίας του.
Παράλληλα, το 34% εμφανίζεται ανήσυχο για την οικονομία, το 20% για χρέη - οφειλές και το 19% για την υγεία του.
Τέλος, το 80% δηλώνει πως σε σταθερή βάση, προσπαθεί να περικόψει τα έξοδα του νοικοκυριού του. Σημειώνεται ότι το αντίστοιχο ευρωπαϊκό μέσο όρο ανέρχεται στο 57%.
naftemporiki.gr