Οικονομία & Αγορές
Δευτέρα, 20 Φεβρουαρίου 2017 16:23

Nielsen: Πτώση της καταναλωτικής εμπιστοσύνης στην Ελλάδα

Πτώση της τάξης των τριών ποσοστιαίων μονάδων, εμφάνισε στο δ’ τρίμηνο του 2016, ο δείκτης καταναλωτικής εμπιστοσύνης στην Ελλάδα, σύμφωνα με έρευνα της Nielsen.

Πτώση της τάξης των τριών ποσοστιαίων μονάδων, εμφάνισε στο δ’ τρίμηνο του 2016, ο δείκτης καταναλωτικής εμπιστοσύνης στην Ελλάδα, σύμφωνα με έρευνα της Nielsen.

Συγκεκριμένα, ο σχετικός δείκτης διαμορφώθηκε στις 53 μονάδες, καθώς το 84% των Ελλήνων εκτιμά ότι η χώρα θα συνεχίσει να βρίσκεται σε οικονομική ύφεση και την επόμενη χρονιά.

Η Ελλάδα, σύμφωνα με τα ευρήματα, εξακολουθεί να καταλαμβάνει την πρώτη θέση, μεταξύ των χωρών της Ε.Ε., ως  προς την εργασιακή ανασφάλεια, καθώς το 40% εκφράζει την ανησυχία του για τη θέση εργασίας του.

Παράλληλα, το 34% εμφανίζεται ανήσυχο για την οικονομία, το 20% για χρέη - οφειλές και το 19% για την υγεία του.

Τέλος, το 80% δηλώνει πως σε σταθερή βάση, προσπαθεί να περικόψει τα έξοδα του νοικοκυριού του. Σημειώνεται ότι το αντίστοιχο ευρωπαϊκό μέσο όρο ανέρχεται στο 57%.

naftemporiki.gr