Ραγδαίες εξελίξεις στη σιδηροδρομική αγορά φέρνει το άνοιγμα του φακέλου των κρατικών ενισχύσεων του ΟΣΕ από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή, με την Κομισιόν να φέρεται να θέτει θέμα επιστροφής κρατικών ενισχύσεων, κάτι που δημιουργεί προβλήματα και στις εν εξελίξει αποκρατικοποιήσεις των ΤΡΑΙΝΟΣΕ και ΕΕΣΣΤΥ.
Από την έντυπη έκδοση
Του Φάνη Ζώη
[email protected]
Ραγδαίες εξελίξεις στη σιδηροδρομική αγορά φέρνει το άνοιγμα του φακέλου των κρατικών ενισχύσεων του ΟΣΕ από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή, με την Κομισιόν να φέρεται να θέτει θέμα επιστροφής κρατικών ενισχύσεων, κάτι που δημιουργεί προβλήματα και στις εν εξελίξει αποκρατικοποιήσεις των ΤΡΑΙΝΟΣΕ και ΕΕΣΣΤΥ.
Αφορμή για το συνολικό άνοιγμα του φακέλου «Σιδηρόδρομος στην Ελλάδα» από τη Διεύθυνση Ανταγωνισμού της Ε.Ε. στάθηκε η επίσκεψη στις Βρυξέλλες αντιπροσωπείας στελεχών της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, του ΤΑΙΠΕΔ και των Ιταλικών Σιδηροδρόμων (Ferrovie dello Stato Italiane) προκειμένου να ληφθεί η οριστική απόφαση για τη διαγραφή του χρέους της ΤΡΑΙΝΟΣΕ που ξεπερνά τα 700 εκατ. ευρώ.