Στα «σούπερ» δεξαμενόπλοια μεταφορικής ικανότητας 300.000 τόνων, γνωστά ως VLCC’s, εστιάζουν οι Έλληνες εφοπλιστές, αφού το outlook για τα πλοία αυτά είναι γενικά θετικό.
Από την έντυπη έκδοση
Του Αντώνη Τσιμπλάκη
[email protected]
Στα «σούπερ» δεξαμενόπλοια μεταφορικής ικανότητας 300.000 τόνων, γνωστά ως VLCC’s, εστιάζουν οι Έλληνες εφοπλιστές, αφού το outlook για τα πλοία αυτά είναι γενικά θετικό.
Μεγάλα ονόματα της ελληνικής ναυτιλίας, όπως ο Αντώνης Λεμός της Enesel, ο Γιώργος Οικονόμου της Dryships, αλλά και η Άννα Καννελάκη - Αγγελικούση της Pantheon Tankers Management, φαίνεται ότι βολιδοσκοπούν της νοτιοκορεατικές γιάρδες προκειμένου να καταθέσουν νέες παραγγελίες.
Σύμφωνα με την Trade Winds, μάλιστα, το τελευταίο διάστημα ήδη δύο ξένες ναυτιλιακές εταιρείες έχουν προχωρήσει στην υπογραφή συμβολαίων.