ΣΧΕΔΙΑ, για την παραγωγή δύο νέων μοντέλων, που θα διατεθούν στη αγορά το 2007, καθώς αυξάνεται ο ανταγωνισμός από την Toyota Motor Corp. και την Hyundai Motor Co., κάνει η Suzuki Motor Co., στην οποία ανήκουν τα μισά αυτοκίνητα, που κυκλοφορούν στην Ινδία, τη δεύτερη πιο πολυπληθή χώρα στον κόσμο.
Τα νέα της μοντέλα, ενδέχεται να είναι μεγαλύτερα από το Suzuki Swift, το οποία κατασκευάζεται στην Ιαπωνία, την Κίνα, την Ινδία και την Ουγγαρία, σύμφωνα με τον πρόεδρό της, Hiroshi Tsuda, σε συνέντευξη που παραχώρησε στις 18 Φεβρουαρίου, στα κεντρικά γραφεία της εταιρείας, στο Τόκυο. Ο ίδιος, αρνήθηκε να αναφερθεί σε λεπτομέρειες, αναφορικά με το σχέδιο των αυτοκινήτων, τα οποία θα παραχθούν και θα πουληθούν στην Ευρώπη και την Ασία.
Η Suzuki, επιβάλλεται να παράγει νέα μοντέλα, προκειμένου να διατηρήσει την ηγετική της θέση στην Ινδία, όπου οι ετήσιες πωλήσεις προβλέπεται να διπλασιαστούν, στα δύο εκατ. οχήματα, μέχρι το 2010. Η Hyundai Motor της Ν. Κορέας και η ιαπωνική Daihatsu Motor Co., σκοπεύουν να αυξήσουν τις πωλήσεις τους στην Ινδία, την τέταρτη μεγαλύτερη αγορά αυτοκινήτων, στον κόσμο.
«Βασιζόμαστε στο σήμα της Suzuki και στην εξειδίκευσή της στις αναδυόμενες αγορές», ανέφερε ο Hitoshi Yamamoto, ο οποίος διαχειρίζεται ένα δισ. δολ. ΗΠΑ σε ιαπωνικές μετοχές, με την Commerz International Capital Management (Japan) Ltd., στο Τόκυο, συμπληρώνοντας: «Η αύξηση του πληθυσμού, θα δημιουργήσει χώρο για μεγαλύτερη ζήτηση αυτοκινήτων και μοτοσικλετών».
Στην Ινδία, πουλήθηκαν 7,65 εκατ. επιβατικά αυτοκίνητα, φορτηγά και μοτοσικλέτες πέρυσι, 18% περισσότερα έναντι του 2003. Οι πωλήσεις επιβατικών αυτοκινήτων αυξήθηκαν σε ποσοστό 18%, φθάνοντας στα 802.788 οχήματα το 2004, μετά την μείωση των βασικών επιτοκίων δανεισμού στα χαμηλότερα επίπεδα τριών δεκαετιών και την αύξηση των εσόδων των νοικοκυριών, σύμφωνα με τα στοιχεία της Society of Indian Automobile Manufacturers.
Οι μετοχές της Suzuki, υποχωρούσαν 0,3%, φθάνοντας στα 1.926 γιέν η μία, στις 11 π.μ., ώρα Τόκυο. Συνολικά φέτος, έχουν σημειώσει άνοδο σε ποσοστό 2,9% και περίπου 11% το τελευταίο δωδεκάμηνο, περισσότερο της αύξησης του 9,2% του δείκτη Topix.