Οικονομία & Αγορές
Τετάρτη, 23 Φεβρουαρίου 2005 09:58

Cadbury: Μείωση του κόστους, 44% υψηλότερα κέρδη το εξάμηνο

ΑΥΞΗΣΗ, σε ποσοστό της τάξης του 44%, σημείωσαν το δεύτερο εξάμηνο της χρήσης, τα καθαρά κέρδη της τρίτης μεγαλύτερης εταιρείας ανθρακούχων ποτών στον κόσμο, Cadbury Schweppes Plc, καθώς προχώρησε τη μείωση του κόστους λειτουργίας της και παρουσίασε νέα προϊόντα, όπως το «7Up Plus».

Τα καθαρά κέρδη αναρριχήθηκαν στα 260 εκατ. λίρες Αγγλίας (496 εκατ. δολ. ΗΠΑ) από 181 εκατ. λίρες, πριν από ένα χρόνο, σύμφωνα με τους υπολογισμούς του Bloomberg News, από τα ετήσια αποτελέσματα που ανακοινώθηκαν σήμερα. Η διοίκηση της εταιρείας, επανέλαβε, ότι το 2005 τα αποτελέσματά της θα είναι εντός της κλίμακας των προβλέψεών της.

Ο επικεφαλής της, Todd Stitzer, μειώνει κατά 10% τα εργοστάσια της Cadbury, βάσει ενός σχεδίου που μείωσε πέρυσι κατά 75 εκατ. λίρες τα έξοδά της και αναμένεται να εξοικονομήσει περίπου 100 εκατ. λίρες, φέτος. Η εταιρεία, σχεδιάζει να δαπανήσει τα κεφάλαια αυτά στο μάρκετινγκ, καθώς επίσης στην έρευνα και την ανάπτυξη. Η εταιρεία κατά τη διάρκεια του φετινού Super Bowl, παρουσίασε την τσίχλα Bubblicious Lightening Lemonade.

Στο σύνολο της χρήσης, τα καθαρά κέρδη της εταιρείας σημείωσαν αύξηση σε ποσοστό της τάξης του 18%, φθάνοντας τα 431 εκατ. λίρες, σύμφωνα με την ανακοίνωση. Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις επτά οικονομικών αναλυτών, που ρωτήθηκαν από το Bloomberg News, τα καθαρά κέρδη της εταιρείας προβλεπόταν να ανέλθουν σε 427 εκατ. λίρες. Οι ετήσιες πωλήσεις της, αυξήθηκαν κατά 8%, φθάνοντας στα 6,7 δισ. λίρες.

Οι μετοχές της Cadbury έχουν σημειώσει φέτος άνοδο 5,5%, περίοδο κατά την οποία οι μετοχές της Coca-Cola έχουν σημειώσει άνοδο 2,8%.