Ανάμεσα σε 425 εταιρείες από όλο τον κόσμο, η ελληνική start up CityCrop με το νέο της προϊόν -έναν έξυπνο κήπο εσωτερικού χώρου, ο οποίος δίνει στους χρήστες τη δυνατότητα να καλλιεργούν χωρίς φυτοφάρμακα λαχανικά, βότανα και φρούτα όλο τον χρόνο- βρέθηκε μεταξύ των 9 φιναλίστ και ολοκλήρωσε τρίμηνο πρόγραμμα ανάπτυξης στο Λονδίνο.
Από την έντυπη έκδοση
Ανάμεσα σε 425 εταιρείες από όλο τον κόσμο, η ελληνική start up CityCrop με το νέο της προϊόν -έναν έξυπνο κήπο εσωτερικού χώρου, ο οποίος δίνει στους χρήστες τη δυνατότητα να καλλιεργούν χωρίς φυτοφάρμακα λαχανικά, βότανα και φρούτα όλο τον χρόνο- βρέθηκε μεταξύ των 9 φιναλίστ και ολοκλήρωσε τρίμηνο πρόγραμμα ανάπτυξης στο Λονδίνο.
Κατά τη διάρκεια των τριών τελευταίων μηνών, η ελληνική CityCrop μετεγκαταστάθηκε στο Λονδίνο προκειμένου να επωφεληθεί από τη συνεργασία του μεγάλου κύκλου ειδικών συμβούλων και συνεργατών του Startupbootcamp, συμμετέχοντας σε διάφορα workshops και sessions, τα οποία τη βοήθησαν να επικυρώσει, να οικοδομήσει και να αναπτύξει το επιχειρηματικό της μοντέλο.
Ο CEO της CityCrop Χρήστος Ραυτογιάννης σχολίασε σχετικά ότι το πρόγραμμα βοήθησε στη βελτίωση του value proposition της εταιρείας να θέσει ξεκάθαρους στόχους, να ανανεώσει το προϊόν της αλλά και να το διαθέσει σε έναν σεβαστό αριθμό αγοραστών.
Τους επόμενους μήνες η CityCrop θα παραμείνει στο Λονδίνο για να διεκδικήσει χρηματοδότηση από επενδυτές, οι οποίοι θα τη βοηθήσουν να περάσει τη διαδικασία πιστοποίησης, να κατασκευάσει την πρώτη παρτίδα του προϊόντος της και να διευρύνει την εξειδίκευση των στελεχών της. Ο στόχος της εταιρείας είναι να παράξει 400 συσκευές CityCrop μέχρι το τέλος αυτού του καλοκαιριού και να αποκτήσει 1.000 πελάτες μέχρι το τέλος του τρέχοντος έτους.