ΔΙΕΥΡΥΝΑΝ το μερίδιό τους στην αγορά των ΗΠΑ, Toyota Motor Corp., Nissan Motor Co., και οι άλλες ιαπωνικές αυτοκινητοβιομηχανίες, για έκτο συνεχόμενο μήνα, τον Φεβρουάριο, καθώς τα νέα τους μοντέλα, προσήλκυσαν περισσότερους αγοραστές.
Οχήματα, όπως το νέο Pathfinder της Nissan, της δεύτερης σε μέγεθος ιαπωνικής αυτοκινητοβιομηχανίας, βοήθησαν τις ασιατικές εταιρείες του κλάδου να αυξήσουν τις πωλήσεις τους κατά 3,9%, στα 453.132 οχήματα, σύμφωνα με τα στοιχεία της Autodata Corp. Οι 10 ιαπωνικές και νοτιο-κορεατικές αυτοκινητοβιομηχανίες, αύξησαν το συνδυασμένο μερίδιο αγοράς κατά 2%, στα επίπεδα ρεκόρ του 36,1%. Οι πωλήσεις της General Motors Corp. μειώθηκαν σε ποσοστό της τάξης του 13%, τη στιγμή που η Ford Motor Co., πούλησε 2,9% λιγότερα οχήματα, τον περασμένο μήνα.
Οι ασιατικές αυτοκινητοβιομηχανίες, προσφέρουν περισσότερα ελαφρά φορτηγά οχήματα - στυλ Jeep, των οποίων οι πωλήσεις πέρυσι στις ΗΠΑ αυξήθηκαν σε ποσοστό 56%, εξέλιξη που συγκρίνεται με... «ληστεία» τράπεζας! Εκεί είναι τα λεφτά, είπε ο Jed Connelly, αντιπρόεδρος της Nissan στις ΗΠΑ, σε σημερινή του συνέντευξη, συμπληρώνοντας: «Πρέπει να πας εκεί που είναι οι πελάτες».
Η Τoyota, η δεύτερη σε μέγεθος αυτοκινητοβιομηχανία στον κόσμο, μαζί με την Honda Motor Co., τη Nissan και τη Hyundai Motor Cο., πρόσθεσαν από κοινού έξι νέα οχήματα στυλ Jeep στην αγορά των ΗΠΑ το τελευταίο εξάμηνο. Τον περασμένο μήνα, οι εν λόγω πωλήσεις της Nissan αυξήθηκαν κατά 27% σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος και της Hyundai σε ποσοστό της τάξης του 19%.
«Το εφιαλτικό σενάριο για την General Motors και την Ford, ενδέχεται να γίνει πραγματικότητα», ανέφερε ο Alex Muromcew, ο οποίος διαχειρίζεται 1 δισ. δολ. ΗΠΑ σε ασιατικές μετοχές, συμπεριλαμβανομένων και μετοχών της Nissan, με την TIAA CREF Investment Management LLC στο Σαν Φρανσίσκο των ΗΠΑ.
Συνολικά, οι πωλήσεις οχημάτων στυλ Jeep στις ΗΠΑ, μειώθηκαν τον Φεβρουάριο κατά 1,9%, στο 1,25 εκατ. οχήματα, σύμφωνα με την Autodata. Οι πωλήσεις των αντίστοιχων μοντέλων από την General Motors μειώθηκαν 9,1% τον μήνα που πέρασε και η Ford πούλησε 8,6% λιγότερα του τύπου αυτού, οχήματα.