ΚΕΡΔΗ 20 εκατ. ευρώ (26,2 εκατ. δολ. ΗΠΑ), εμφάνισε το δεύτερο εξάμηνο της χρήσης, η έκτη μεγαλύτερη διαφημιστική εταιρεία στον κόσμο, Havas SA, μετά τη μεγαλύτερη διαφημιστική δαπάνη των εταιρειών, σε συνδυασμό με την μείωση των θέσεων εργασίας και το κλείσιμο τμημάτων της εταιρείας.
Η εταιρεία εμφάνισε κέρδη, έναντι ζημίας 338 εκατ. ευρώ, το δεύτερο εξάμηνο του 2003. Τα στοιχεία υπολογίστηκαν από την αφαίρεση των αντίστοιχων του πρώτου εξαμήνου από τα αποτελέσματα στο σύνολο της χρήσης, που ανακοίνωσε σήμερα η εταιρεία, που εδρεύει στο Suresnes, της Γαλλίας.
Η Havas, η οποία κάνει τις διαφημίσεις της Peugeot SA και της L'Oreal SA, έκλεισε και πούλησε τμήματά της την τελευταία διετία, μετά των απώλεια πελατών, συμπεριλαμβανομένης και της Yahoo Inc. H διοίκηση της εταιρείας εκτιμά, ότι, τα μεγέθη, θα βοηθήσουν στην αύξηση του περιθωρίου κέρδους, υψηλότερα του 15% μέχρι το 2007, σύμφωνα με σχετική της ανακοίνωση τον Σεπτέμβριο.
Οι πωλήσεις της Havas το δεύτερο εξάμηνο μειώθηκαν 11%, φθάνοντας τα 744 εκατ. ευρώ, εξ αιτίας του κλεισίματος τμημάτων της. Το περιθώριο κέρδους, ο λόγος πωλήσεων έναντι κερδών, αυξήθηκε στο 14,2% το δεύτερο εξάμηνο, από 8,4%, που ήταν την αντίστοιχη προηγούμενη χρονική περίοδο.
Οι μετοχές της Havas, αυξήθηκαν κατά 13 σεντς, ποσοστό 3,4%, φθάνοντας στα 4,61 ευρώ η μία και διαπραγματεύθηκαν στα 4,59 ευρώ η μία, στις 9:05' π.μ., στο Παρίσι, τοπική ώρα.