Οικονομία & Αγορές
Τετάρτη, 28 Δεκεμβρίου 2016 13:44
Ως «η καλύτερη τράπεζα λιανικής τραπεζικής στην Ελλάδα» ανακηρύχθηκε η Eurobank για το 2016, σύμφωνα με το διεθνές περιοδικό World Finance.
Ως «η καλύτερη τράπεζα λιανικής τραπεζικής στην Ελλάδα» ανακηρύχθηκε η Eurobank για το 2016, σύμφωνα με το διεθνές περιοδικό World Finance.
Η διάκριση της Eurobank, σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση, αποτελεί επιβεβαίωση του υψηλού επιπέδου υπηρεσιών που παρέχει και παγιώνει την ηγετική της θέση στην ελληνική αγορά.
Συγκεκριμένα, η ελληνική τράπεζα διακρίθηκε για τα εξής:
- Στήριξη των εξωστρεφών και καινοτόμων επιχειρήσεων αξιοποιώντας όλα τα ευρωπαϊκά προγράμματα εγγυοδοσίας και χρηματοδότησης (ΕΤΕΑΝ, ΕΣΠΑ κα.) ενώ παράλληλα προχώρησε σε μεγάλες συμφωνίες με ισχυρούς διεθνείς επενδυτικούς ομίλους, όπως το IEF, η EBRD, το IFC και η Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων.
- Προσφορά ολοκληρωμένου προγράμματος λύσεων για τις μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις και τους επαγγελματίες που δραστηριοποιούνται σε τουριστικές περιοχές, αναγνωρίζοντας την συμβολή του τουριστικού κλάδου στην προσπάθεια ανάκαμψης της ελληνικής οικονομίας.
- Αναβάθμιση όλου του φάσματος των ψηφιακών συναλλαγών εγκαινιάζοντας πρωτοποριακές και πολυβραβευμένες εφαρμογές κινητού τηλεφώνου όπως το ανανεωμένο Eurobank Mobile App, καθώς και το Epistrofi App, προσφέροντας πλήθος υπηρεσιών μέσα από ένα υπερσύγχρονο και εύχρηστο περιβάλλον.
- Διακράτηση των καταθέσεων με κύριο μέλημα τη διασφάλιση επαρκούς ρευστότητας, καθώς και την προάσπιση και βελτίωση της κερδοφορίας της Τράπεζας
- Διεύρυνση του Προγράμματος Επιβράβευσης «Επιστροφή» με τη συμμετοχή άνω των 7.000 συνεργαζόμενων εμπορικών επιχειρήσεων από όλους τους κλάδους, δίνοντας την ευκαιρία στους πελάτες να έχουν όφελος από τη συγκέντρωση ακόμη περισσοτέρων ευρώ Επιστροφή στις αγορές τους
- Στήριξη όλων των δανειοληπτών που αντιμετωπίζουν δυσκολίες στην εξυπηρέτηση των οφειλών τους, ξεκινώντας από το πιο σημαντικό στάδιο, τη συνεργασία. Αντιμετώπιση της κάθε περίπτωσης με ευαισθησία και σεβασμό, ώστε να προκύψει η βέλτιστη λύση.
- Υποστήριξη των πελατών της μέσα από τα διαφορετικά κανάλια πωλήσεων (τα καταστήματα Δικτύου Eurobank και Δικτύου Νέο Ταχυδρομικό Ταμιευτήριο, την ηλεκτρονική τραπεζική), προσφέροντας λύσεις ειδικά σχεδιασμένες για κάθε πελατολόγιο.
Όπως αναφέρεται τέλος, στη σχετική ανακοίνωση, η επιστροφή της Eurobank σε κερδοφορία το 2016, ο ιδιωτικός χαρακτήρας, το πλαίσιο ορθής εταιρικής διακυβέρνησης και διαφάνειας που εφαρμόζει σε συνδυασμό με την ευελιξία της στην εναρμόνιση στο νέο ψηφιακό περιβάλλον συνθέτουν την εικόνα της τράπεζας που διαθέτει όλα τα συγκριτικά πλεονεκτήματα προκειμένου να διαδραματίσει ουσιαστικό ρόλο στις προσπάθειες ανάκαμψης της ελληνικής οικονομίας.