Άνευ προηγουμένων διαστάσεις, με άμεσες και σοβαρές επιπτώσεις όχι μόνο στη λειτουργία του ΟΛΘ, αλλά σε όλη την αλυσίδα των μεταφορών, έχει λάβει τις τελευταίες ημέρες το πρόβλημα της υποστελέχωσης της Πλοηγικής Υπηρεσίας (του υπουργείου Εμπορικής Ναυτιλίας) με πλοηγούς και ο Σύλλογος Ναυτικών Πρακτόρων Θεσσαλονίκης ζητεί την άμεση διευθέτησή του. Το ίδιο πρόβλημα, εξάλλου, αντιμετωπίζουν και άλλα λιμάνια της ηπειρωτικής αλλά και της νησιωτικής χώρας.
Από την έντυπη έκδοση
Της Βάσως Βεγίρη
[email protected]
Άνευ προηγουμένων διαστάσεις, με άμεσες και σοβαρές επιπτώσεις όχι μόνο στη λειτουργία του ΟΛΘ, αλλά σε όλη την αλυσίδα των μεταφορών, έχει λάβει τις τελευταίες ημέρες το πρόβλημα της υποστελέχωσης της Πλοηγικής Υπηρεσίας (του υπουργείου Εμπορικής Ναυτιλίας) με πλοηγούς και ο Σύλλογος Ναυτικών Πρακτόρων Θεσσαλονίκης ζητεί την άμεση διευθέτησή του. Το ίδιο πρόβλημα, εξάλλου, αντιμετωπίζουν και άλλα λιμάνια της ηπειρωτικής αλλά και της νησιωτικής χώρας.
Όπως αναφέρει χαρακτηριστικά στη «Ν» ο πρόεδρος του Συλλόγου Ναυτικών Πρακτόρων Θεσσαλονίκης και της πανελλήνιας ομοσπονδίας τους (ΟΠΝΕ), Βασίλης Καμπάκης, ενώ μέχρι πρότινος στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης εξυπηρετούσαν τα πλοία μόλις τρεις πλοηγοί, έναντι έξι οργανικών θέσεων που προβλέπει το σχετικό οργανόγραμμα, γεγονός που είχε κινητοποιήσει τον Σύλλογο, ο οποίος έχει αποστείλει κατ’ επανάληψη επιστολές στις εκάστοτε ηγεσίες του ΥΕΝ (τελευταία επιστολή στον πρώην υπουργό Ναυτιλίας κ. Δρίτσα) ζητώντας την κάλυψη των κενών θέσεων, εδώ και περίπου δέκα ημέρες ο αριθμός των πλοηγών όχι μόνο δεν έχει αυξηθεί, αλλά αντιθέτως έχει μειωθεί σε δύο, λόγω απόσπασης του ενός στο λιμάνι της Καβάλας.