Στο ναδίρ βρίσκεται η ναυπηγική δραστηριότητα το 2016, αφού στο εντεκάμηνο παρουσιάζει πτώση σε ποσοστό 75% σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό διάστημα. Το τρίγωνο των ναυπηγικών χωρών της Ασίας (Κίνα - Νότια Κορέα - Ιαπωνία) βρίσκεται σε τεράστια κρίση, με αποτέλεσμα η Ιταλία, η οποία εξειδικεύεται στην κατασκευή κρουαζιερόπλοιων, να είναι στην πρώτη θέση όσον αφορά την αξία των παραγγελιών. Πιο συγκεκριμένα, η γειτονική χώρα έχει δεχθεί παραγγελίες αξίας 7,3 δισ. δολαρίων για τη ναυπήγηση 11 κρουαζιερόπλοιων.
Από την έντυπη έκδοση
Του Αντώνη Τσιμπλάκη
[email protected]
Στο ναδίρ βρίσκεται η ναυπηγική δραστηριότητα το 2016, αφού στο εντεκάμηνο παρουσιάζει πτώση σε ποσοστό 75% σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό διάστημα.
Το τρίγωνο των ναυπηγικών χωρών της Ασίας (Κίνα - Νότια Κορέα - Ιαπωνία) βρίσκεται σε τεράστια κρίση, με αποτέλεσμα η Ιταλία, η οποία εξειδικεύεται στην κατασκευή κρουαζιερόπλοιων, να είναι στην πρώτη θέση όσον αφορά την αξία των παραγγελιών. Πιο συγκεκριμένα, η γειτονική χώρα έχει δεχθεί παραγγελίες αξίας 7,3 δισ. δολαρίων για τη ναυπήγηση 11 κρουαζιερόπλοιων.
Ολόκληρο το άρθρο στη «Ναυτεμπορική»