ΤΟ ΕΝΑ εκατ. κομμάτια, προβλέπεται να φθάσουν οι πωλήσεις της φορητής συσκευής για παιχνίδια PlayStation στις ΗΠΑ, της πιο δημοφιλούς που λανσαρίστηκε σε πέντε χρόνια, σύμφωνα με τη δεύτερη μεγαλύτερη εταιρεία παραγωγής ηλεκτρονικών ευρείας κατανάλωσης, στον κόσμο, Sony Corp., από τη στιγμή που θα λανσαριστεί.
«Εχουμε να κάνουμε παραδόσεις, περισσότερες από τις αρχικές του ενός εκατ. κομματιών, με τα οποία προμηθεύσαμε την αγορά για την πρώτη ημέρα της κυκλοφορίας του PlayStation», ανέφερε ο Nanako Kato, εκπρόσωπος της Sony Computer Entertainment, στο Τόκυο.
Η εταιρεία, που θα πουλήσει το φορητό παιχνίδι στη Β. Αμερική από τις 24 Μαρτίου, σχεδιάζει να διπλασιάσει τη μηνιαία παραγωγή του, στα δύο εκατ. κομμάτια από το μέσον του έτους, προκειμένου να ανταποκριθεί στη ζήτηση από τις ΗΠΑ και την Ιαπωνία. Ακόμη, η εταιρεία δεν έχει ορίσει την ημερομηνία λανσαρίσματός του στην Ευρώπη.
Το νέο PlayStation, η φορητή εκδοχή του παιχνιδιού της Sony, ίσως αποτελέσει τη συσκευή, που θα βοηθήσει τον επικεφαλής της εταιρείας Howard Stringer, 63 ετών, να αναζωογονήσει τα κέρδη της εταιρείας. Η συσκευή, με την οποία παίζεις ηλεκτρονικά παιχνίδια, βλέπεις video clip και ακούς μουσική, που έχει πρόσβαση στο Internet και επιτρέπει το κατέβασμα αρχείων μουσικής και έργων από τις βιβλιοθήκες της Sony, στοχεύει να ανταγωνιστεί το iPod music player της Apple Computer Inc.
Από τις 7 Μαρτίου, που ο Stringer, ανέλαβε τη διοίκηση της εταιρείας, ο πρώτος αλλοδαπός εκτελεστικός διευθυντής στην ιστορία της Sony, οι μετοχές της σημείωσαν άνοδο 7,5%, έναντι υποχώρησης 0,2% του δείκτη Nikkei στην Ιαπωνία. Οι μετοχές της Matsushita Electric Industrial Co., της μεγαλύτερης εταιρείας παραγωγής ηλεκτρονικών αγαθών ευρείας κατανάλωσης στον κόσμο, έχουν σημειώσει άνοδο 3%.