«Παράθυρο» χρηματοδότησης από τις κεφαλαιαγορές και τα χρηματιστήρια «άνοιξε» για τη ναυτιλία το τελευταίο διάστημα και αμέσως έσπευσαν να το αξιοποιήσουν τρεις ελληνικών συμφερόντων εταιρείες, οι οποίες άντλησαν συνολικά πάνω από 100 εκατ. δολ. από τους επενδυτές.
Από την έντυπη έκδοση
Του Λάμπρου Καραγεώργου
[email protected]
«Παράθυρο» χρηματοδότησης από τις κεφαλαιαγορές και τα χρηματιστήρια «άνοιξε» για τη ναυτιλία το τελευταίο διάστημα και αμέσως έσπευσαν να το αξιοποιήσουν τρεις ελληνικών συμφερόντων εταιρείες, οι οποίες άντλησαν συνολικά πάνω από 100 εκατ. δολ. από τους επενδυτές.
Η ναυτιλιακή βιομηχανία αντιμετωπίζει τα τελευταία δυο χρόνια μία πολύ δύσκολη περίοδο αναφορικά με τις δυνατότητες χρηματοδότησής της. Οι ναύλοι έχουν πέσει σε πολύ χαμηλά και μη βιώσιμα για το πλοίο επίπεδα, οι πλοιοκτήτες έχουν δαπανήσει πολύ «ρευστό» προκειμένου να επιβιώσουν, ενώ και το ενδιαφέρον των θεσμικών επενδυτών για τον κλάδο έχει ατονήσει.