H τεχνολογία αλλάζει άρδην τη συμπεριφορά του καταναλωτή, ενώ παράλληλα βοηθάει πάρα πολύ στην αξιόπιστη μέτρηση αυτής, κάτι που στο παρελθόν ήταν ανέφικτο.
H τεχνολογία αλλάζει άρδην τη συμπεριφορά του καταναλωτή, ενώ παράλληλα βοηθάει πάρα πολύ στην αξιόπιστη μέτρηση αυτής, κάτι που στο παρελθόν ήταν ανέφικτο. Στο ίδιο πλαίσιο, η τεχνολογία προσφέρει εξαιρετικές δυνατότητες αναβάθμισης του customer experience, σε pre-sales, sales και after sales διαδικασίες, τόσο σε online, όσο και offline περιβάλλον. Επίσης, σε μια περίοδο διαρκών ανατροπών, η επιχειρηματικότητα περνάει από το στάδιο της πελατοκεντρικότητας σε αυτό της ανθρωποκεντρικότητας, μια εξέλιξη που ανοίγει νέους ορίζοντες στην εξυπηρέτηση του καναταλωτή, όσο και στην καταναλωτική του συμπεριφορά.
Τα παραπάνω ήταν ορισμένα από τα πιο βασικά συμπεράσματα που συζητήθηκαν στο 7ο Πανελλήνιο Συνέδριο Πωλήσεων, το οποίο πραγματοποίησε το Ινστιτούτο Πωλήσεων Ελλάδος (ΙΠΕ) την Τρίτη 22 Νοεμβρίου με κεντρικό θέμα «Ο Καταναλωτής Άλλαξε!!!».
Στο συνέδριο, στο οποίο συμμετείχαν πάνω από 700 σύνεδροι, παρουσιάστηκαν και συζητήθηκαν θέματα που αφορούν τη νέα καταναλωτική συμπεριφορά, στο πόσο και πώς άλλαξε ο καταναλωτής, εξετάστηκε η νέα του μορφή, οι συνήθειές του, η σημασία του ψηφιακού περιβάλλοντος, οι νέες τάσεις, νέες πρακτικές, ανατροπές, οι τρόποι προσέγγισης του υποψήφιου αγοραστή, οι προκλήσεις του μέλλοντος κ.ά.
Βασικό συμπέρασμα ήταν ότι ο τομέας των πωλήσεων συνεχίζει τον κομβικό ρόλο του και βρίσκεται στο επίκεντρο της ανάπτυξης κάθε επιχείρησης και κάθε οργανισμού.
Μεταξύ άλλων, οι σύνεδροι είχαν την ευκαιρία να παραλουθήσουν ζωντανά στη σκηνή συνέντευξη του Αριστοτέλη Παντελιάδη, Διευθύνοντα Συμβούλου της Μετρό ΑΕΒΕ, από τον δημοσιογράφο της Ναυτεμπορικής Πλάτωνα Τσούλο.
Διοργανωτής του συνεδρίου ήταν το Ινστιτούτο Πωλήσεων Ελλάδος (ΙΠΕ) με την επιστημονική συνεργασία του ELTRUN και του ALARM του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών.