Ευκαιρίες ανάπτυξης και μεγαλύτερη διακλαδική συνεργασία διαπιστώνει η Ernst & Young (EY), σε έκθεσή της για την ανάπτυξη των χρηματοπιστωτικών υπηρεσιών μέσω κινητών τηλεφώνων.
Ευκαιρίες ανάπτυξης και μεγαλύτερη διακλαδική συνεργασία διαπιστώνει η Ernst & Young (EY), σε έκθεσή της για την ανάπτυξη των χρηματοπιστωτικών υπηρεσιών μέσω κινητών τηλεφώνων.
Συγκεκριμένα, επισημαίνεται ότι η δυνατότητα διεξαγωγής χρηματοπιστωτικών υπηρεσιών μέσω κινητών τηλεφώνων, προσφέρει τεράστιες προοπτικές αύξησης της πρόσβασης σε χρηματοπιστωτικές υπηρεσίες, καθώς και παροχή άνεσης και ευκολίας χρήσης για τους χρήστες, ιδιαίτερα στις αναδυόμενες αγορές.
Στη συνέχεια, τονίζεται ότι οι χρηματοπιστωτικές υπηρεσίες μέσω κινητών τηλεφώνων, μπορούν να βοηθήσουν τα χρηματοπιστωτικά ιδρύματα να εξυπηρετήσουν μία τεράστια αγορά, στην οποία ενδεχομένως να μην είχαν πρόσβαση, λόγω του υψηλού κόστους των υποδομών που απαιτεί η φυσική παρουσία.
Την ίδια στιγμή, λειτουργούν ως επιπρόσθετη πηγή εσόδων για τους παρόχους τηλεπικοινωνιών, ενισχύοντας τις διασταυρούμενες πωλήσεις του κλάδου.
Ο Ηλίας Βυζάς, εταίρος της ΕΥ Ελλάδος στο τμήμα Συμβουλευτικών Υπηρεσιών, σχολιάζει: «Ο κόσμος έχει ήδη αρχίσει να αλλάζει τον τρόπο με τον οποίο πραγματοποιεί τις τραπεζικές συναλλαγές, καθώς, τόσο οι εταιρείες τηλεπικοινωνιών, όσο και τα χρηματοπιστωτικά ιδρύματα, αξιοποιούν τις δυνατότητες της κινητής τηλεφωνίας. Οι δύο κλάδοι βρίσκονται σε ιδανική θέση για να συνεργαστούν, να δημιουργήσουν συνέργειες και καινοτόμες λύσεις στις χρηματοπιστωτικές υπηρεσίες κινητής τηλεφωνίας, ανταποκρινόμενοι στις μεταβαλλόμενες απαιτήσεις των πελατών.
»Σε μία δύσκολη οικονομικά περίοδο για την Ελλάδα, τόσο οι πάροχοι τηλεπικοινωνιών, όσο και οι χρηματοπιστωτικοί και μη χρηματοπιστωτικοί οργανισμοί, θα μπορούσαν να επωφεληθούν από την περαιτέρω ανάπτυξη τέτοιων υπηρεσιών, προσφέροντας, παράλληλα, μία τονωτική ένεση στην αγορά».