ΤΟ ΠΟΣΟΝ του 1,2 δισ. ευρώ (1,6 δισ. δολ. ΗΠΑ), θα δαπανήσει η πέμπτη σε μέγεθος αυτοκινητοβιομηχανία στον κόσμο, DaimlerChrysler, σε μια προσπάθεια αναδιοργάνωσης του τμήματος των αυτοκινήτων Smart. Φέτος, τα καθαρά κέρδη της αυτοκινητοβιομηχανίας, εξαιρουμένου του κόστους του Smart, θα σημειώσουν «ελαφρά» αύξηση.
Το τμήμα Smart, το οποίο δεν ήταν ποτέ κερδοφόρο, θα ισορροπήσει το 2007, σύμφωνα με σημερινή ανακοίνωση της εταιρείας, που εδρεύει στη Στουτγκάρδη, προς το Χρηματιστήριο της Φραγκφούρτης. Η αναδιοργάνωση, συμπεριλαμβάνει την ανάπτυξη του επιτυχημένου διθέσιου μοντέλου το οποίο θα κατασκευαστεί με τέτοιο τρόπο, ώστε να καλύπτει τις απαιτήσεις της μεγαλύτερης αγοράς αυτοκινήτων στον κόσμο, της αγοράς των ΗΠΑ.
Το Smart, έχει κοστίσει στην DaimlerChrysler, περίπου 2,5 δισ. ευρώ σε ζημίες, από τη στιγμή που το τμήμα άρχισε να το πουλά, το 1998, σύμφωνα με οικονομικούς αναλυτές, συμπεριλαμβανομένου του Juergen Pieper, της Bankhaus Metzler, στη Φραγκφούρτη. To Smart μπόρεσε να βοηθήσει την αυτοκινητοβιομηχανία να επεκτείνει την έρευνα και την ανάπτυξη περισσοτέρων μοντέλων και να κερδίσει περισσότερους πελάτες, είπε ο Eckhard Cordes, επικεφαλής του τμήματος Mercedes Car Group, το οποίο περιλαμβάνει και το μοντέλο Smart.