Τα στελέχη μάρκετινγκ είναι αισιόδοξα για την πορεία της επιχείρησής τους, ωστόσο είναι περισσότερο απαισιόδοξα από την περσινή χρονιά σε ό,τι αφορά την ελληνική οικονομία, σύμφωνα με τα βασικά συμπεράσματα του Marketing Barometer 2016, η παρουσίαση του οποίου πραγματοποιήθηκε πρόσφατα σε ειδική εκδήλωση.
Τα στελέχη μάρκετινγκ είναι αισιόδοξα για την πορεία της επιχείρησής τους, ωστόσο είναι περισσότερο απαισιόδοξα από την περσινή χρονιά σε ό,τι αφορά την ελληνική οικονομία, σύμφωνα με τα βασικά συμπεράσματα του Marketing Barometer 2016, η παρουσίαση του οποίου πραγματοποιήθηκε πρόσφατα σε ειδική εκδήλωση.
Βάσει των ευρημάτων της έρευνας, τα στελέχη μάρκετινγκ δηλώνουν το ίδιο αισιόδοξα με πέρσι για την επιχείρησή τους (64 μονάδες στην κλίμακα από 0 έως 100), ωστόσο, σε σύγκριση με το 2015, είναι πιο απαισιόδοξα τόσο για την πορεία του κλάδου (49 μονάδες έναντι 54), όσο και την ελληνική οικονομία (38 μονάδες έναντι 43).
Άλλα συμπεράσματα που προέκυψαν από το Marketing Barometer 2016:
Η έρευνα για το 2ο Marketing Barometer διεξήχθη το καλοκαίρι του 2016, με στόχους τη συστηματική διερεύνηση και καταγραφή των τάσεων στο χώρο του Μάρκετινγκ στην Ελλάδα, των στάσεων και των συμπεριφορών των στελεχών Μάρκετινγκ και τη βελτίωση της αξίας που προσφέρει το Μάρκετινγκ στις Επιχειρήσεις και στην Κοινωνία.
Πρόκειται για μια ερευνητική προσπάθεια βαθύτερης κατανόησης του κλάδου και των εξελίξεων στον χώρο του Μάρκετινγκ από το Ελληνικό Ινστιτούτο Μάρκετινγκ (ΕΙΜ) της Ελληνικής Εταιρίας Διοικήσεως Επιχειρήσεων (ΕΕΔΕ) και την Ελληνική Ακαδημία Μάρκετινγκ (ΕΛ.Α.Μ.). Στην έρευνα συμμετείχαν 175 αvώτατα στελέχη Μάρκετινγκ από ελληνικές και πολυεθνικές επιχειρήσεις, τόσο Βusiness-to-Business (B2Β) όσο και Business-to-Consumer (Β2C). Οι κλάδοι που εκπροσωπήθηκαν ήταν: Βιομηχανία, Λιανικό Εμπόριο, Χονδρικό Εμπόριο, Τράπεζες, Υπηρεσίες, Τηλεπικοινωνίες, Τουρισμός και Κατασκευές.
Η έρευνα ανίχνευσε τους εξής άξονες: Δυναμική Αγοράς. Επιχειρησιακή Στρατηγική. Επικέντρωση στον Πελάτη/Καταναλωτή. Προϋπολογισμοί Μάρκετινγκ. Ψηφιακό Μάρκετινγκ. Οργάνωση Μάρκετινγκ. Ηγεσία Μάρκετινγκ. Απόδοση Δραστηριοτήτων Μάρκετινγκ.