Αλλαγή του χρόνου των ενδιάμεσων εκπτώσεων ζητεί η Ελληνική Συνομοσπονδία Εμπορίου και Επιχειρηματικότητας (ΕΣΕΕ), προτείνοντας να δοθεί στους τοπικούς εμπορικούς συλλόγους το δικαίωμα να διαχειριστούν ελεύθερα δύο ή τρείς εκπτωτικές περιόδους σε συνεργασία με τις περιφέρειες τους.
Αλλαγή του χρόνου των ενδιάμεσων εκπτώσεων ζητεί η Ελληνική Συνομοσπονδία Εμπορίου και Επιχειρηματικότητας (ΕΣΕΕ), προτείνοντας να δοθεί στους τοπικούς εμπορικούς συλλόγους το δικαίωμα να διαχειριστούν ελεύθερα δύο ή τρείς εκπτωτικές περιόδους σε συνεργασία με τις περιφέρειες τους.
Σε ανακοίνωσή της, η ΕΣΕΕ κάνει λόγο για αναποτελεσματικότητα του μέτρου, σημειώνοντας παράλληλα ότι από έρευνά της προκύπτει πως ο μικρός τζίρος της Κυριακής «απορροφά» εκείνον των προηγούμενων και επόμενων ημερών, αφού τα διαθέσιμα χρήματα των καταναλωτών είναι περιορισμένα.
Η Συνομοσπονδία υπογραμμίζει ότι «η πλειονότητα του εμπορικού κόσμου δεν συμφωνεί με το μέτρο των ενδιάμεσων εκπτώσεων και αυτό είναι ένα εύρημα που επαναλαμβάνεται με σταθερό περίπου ποσοστό της τάξεως του 60%, σε όλες τις περιοδικές έρευνες που έχει διεξάγει η ΕΣΕΕ τα τελευταία δύο χρόνια».
Σύμφωνα με την ΕΣΕΕ, κατά τη διάρκεια των ενδιάμεσων εκπτώσεων φαίνεται ότι το ύψος του ποσοστού της έκπτωσης κινείται σε χαμηλότερα επίπεδα από τις παραδοσιακές περιόδους των θερινών και χειμερινών εκπτώσεων. Το μεγαλύτερο κομμάτι των επιχειρήσεων επιλέγει να διαμορφώνει το επίπεδο των εκπτώσεων μεταξύ 11% και 20% και εν συνεχεία μεταξύ 21% και 30%.
Η αναλυτική έρευνα του ΙΝΕΜΥ της ΕΣΕΕ σε μεγάλο δείγμα εμπορικών επιχειρήσεων λιανικής με τα επικαιροποιημένα αποτελέσματα για το 2016 θα ολοκληρωθεί στις 11 Νοεμβρίου.
Πηγή: ΑΜΠΕ