Οικονομία & Αγορές
Δευτέρα, 25 Απριλίου 2005 10:55

Hellman & Friedman: 1,1 δισ. δολ. για την DoubleClick

ΣΥΜΦΩΝΙΑ για την εξαγορά της εταιρείας διαφημίσεων Internet, DoubleClick Inc., αντί του ποσού του 1,1 δισ. δολ. ΗΠΑ, καθώς οι εταιρείες επεκτείνουν τις δαπάνες τους, στο online μάρκετινγκ, προχώρησε η εταιρεία επενδύσεων Hellman & Friedman LLC, με έδρα το Σαν Φρανσίσκο.

Οι μέτοχοι της DoubleClick, θα εισπράξουν 8,50 δολ. για κάθε μία μετοχή που κατέχουν, σύμφωνα με σημερινή κοινή ανακοίνωση των εταιρειών. Το ποσόν είναι 15,6% υψηλότερο από την περασμένη Τετάρτη, μία ημέρα πριν από την ανακοίνωση για πιθανή εξαγορά της, που είχε ως αποτέλεσμα την αναρρίχηση των μετοχών κατά 16,5%.

Οι αμερικανικές εταιρείες, δαπάνησαν 8,5 δισ. δολ. στο ψηφιακό μάρκετινγκ το 2004, κατά 21% περισσότερα από το 2003, σύμφωνα με τους ερευνητές της Forrester Inc. Οι δαπάνες στο ψηφιακό μάρκετινγκ θα αυξηθούν στα 16 δισ. δολ. μέχρι το 2008, καθώς αυξάνεται η επιρροή του Internet στους καταναλωτές, σύμφωνα με την Forrester.

Οι πωλήσεις της DoubleClick, υποχώρησαν στα 301,6 εκατ. δολ. το 2004 από την άνοδό τους στα 505,6 εκατ. δολ. το 2000. Η ίδια, προσέλαβε την Lazard LLC τον Οκτώβριο, προκειμένου να ερευνήσει την πώληση μεριδίου της ή του συνόλου της.

Την εβδομάδα που πέρασε, η DoubleClick ανακοίνωσε ότι το πρώτο τρίμηνο εμφάνισε ζημίες 917.000 δολ. ή ένα σεντ ανά μετοχή, επικαλούμενη το κόστος της εύρεσης αγοραστή. Πριν από ένα χρόνο είχε έσοδα 7,69 εκατ. δολ. ή πέντε σεντς ανά μετοχή.