ΜΕΙΩΣΗ, για πρώτο μήνα, μέσα σε οκτώ μήνες, εμφάνισε η εμπιστοσύνη των καταναλωτών στη Γερμανία, τη μεγαλύτερη οικονομία της Ευρώπης, ενώ η άνοδός της τον Μάρτιο, αναθεωρήθηκε προς τα κάτω, μετά τη σημαντική αύξηση των τιμών του πετρελαίου και την αύξηση του δείκτη ανεργίας, στα υψηλότερα επίπεδα, μετά τον Β' Παγκόσμιο Πόλεμο.
Ο δείκτης εμπιστοσύνης των καταναλωτών, που προκύπτει μετά από έρευνα σε περίπου 2.000 ανθρώπους, υποχώρησε 4,9 μονάδες από τα αναθεωρημένα στοιχεία των 5,1 μονάδων τον Μάρτιο, σύμφωνα με σημερινή ανακοίνωση στη Νυρεμβέργη.
Η ανεργία στο 12% και οι τιμές του πετρελαίου, πάνω από τα 50 δολ. το βαρέλι, διατηρούν σε χαμηλά επίπεδα τις καταναλωτικές δαπάνες στη Γερμανία. Χθες, η Puma AG, η εταιρεία παραγωγής αθλητικών ειδών, ανακοίνωσε, ότι η μείωση της ζήτησης, την οδήγησε σε χαμηλότερες πωλήσεις το πρώτο τρίμηνο.
Η επιχειρηματική εμπιστοσύνη στη Γερμανία, που αποτελεί περίπου το 1/3 της οικονομίας των 10 τρισ. δολ. της Ευρωζώνης, υποχώρησε στα χαμηλότερα επίπεδα 19 μηνών. Τα συμβόλαια του πετρελαίου μπρεντ, αναρριχήθηκαν στα 57,65 δολ. το βαρέλι, στις 4 Απριλίου, προσθέτοντας μεγαλύτερο κόστος στους καταναλωτές.