Την επιβολή διοικητικών κυρώσεων στους ιδιοκτήτες της αλυσίδας super market Kαρυπίδης, προανήγγειλε το υπουργείο Εργασίας, κατηγορώντας την εταιρεία ότι ήταν ασυνεπής στις δεσμεύσεις της.
Την επιβολή διοικητικών κυρώσεων στους ιδιοκτήτες της αλυσίδας super market Kαρυπίδης, προανήγγειλε το υπουργείο Εργασίας, κατηγορώντας την εταιρεία για ασυνέπεια έναντι των δεσμεύσεων της.
«Tο υπουργείο Εργασίας έχει εξαντλήσει κάθε λογικό περιθώριο διαλόγου και συναίνεσης με τους ιδιοκτήτες των super market Καρυπίδης. Έχουν γίνει πολλές τριμερείς συμφιλιωτικές διαδικασίες, που αν η ιδιοκτησία ήταν συνεπής στις δεσμεύσεις της τα προβλήματα θα είχαν λυθεί» αναφέρεται στη σχετική ανακοίνωση.
Όπως επισημαίνεται ενδεικτικά, η επιχείρηση, ενώ έχει δεσμευτεί με την υπογραφή της σε ένα σαφές χρονικά πλαίσιο αποπληρωμής των δεδουλευμένων των εργαζομένων, δεν το τηρεί, με αποτέλεσμα πλειάδα εργαζομένων να παραμένει απλήρωτη για έξι και πλέον μήνες.
Από την άλλη - συνεχίζει το υπουργείο - μια σειρά από «επιχειρηματικές κινήσεις» γίνονται με απόλυτη αδιαφάνεια (μεταφορά καταστημάτων σε άλλη ιδιοκτησία) δημιουργώντας καθεστώς ανασφάλειας για όσους δουλεύουν για την εταιρεία.
«Αυτή η ασυνέπεια και ασυδοσία δεν μπορούν να συνεχιστούν, πολύ δε περισσότερο που η ιδιοκτησία της εταιρίας έχοντας στην κατοχή της δύο ομάδες ποδοσφαίρου, πραγματοποιεί πολυδάπανες μεταγραφές την στιγμή που οι εργαζόμενοι στα super market Καρυπίδης παραμένουν για μήνες απλήρωτοι» τονίζει, στο ίδιο ύφος.
Τώρα - προσθέτει - τον λόγο έχουν οι ελεγκτικοί μηχανισμοί και η αυτονόητη διαδικασία επιβολής διοικητικών κυρώσεων (πράξεις επιβολής προστίμου, προσφυγή στη δικαιοσύνη με την συνδρομή των εργαζομένων).
«Πρέπει όλοι να καταλάβουν ότι οι προσπάθειες συμφιλίωσης δεν αποτελούν αδυναμία αλλά πράξεις ευθύνης που έχουν όμως όρια. Όποιος τα ξεπερνά θα αντιμετωπίσει τις κυρώσεις που θα είναι πολύ αυστηρές σε όλα τα επίπεδα» καταλήγει το υπουργείο.