Τέσσερις νέες συνεργασίες είναι ο απολογισμός του φετινού καλοκαιριού για την Pockee, τη mobile πλατφόρμα επιστροφής μετρητών, που διανύει το δεύτερο χρόνο λειτουργίας της.
Της Λέττας Καλαμαρά
Τέσσερις νέες συνεργασίες είναι ο απολογισμός του φετινού καλοκαιριού για την Pockee, τη mobile πλατφόρμα επιστροφής μετρητών, που διανύει το δεύτερο χρόνο λειτουργίας της. Όπως σημειώνει η εταιρεία οι νέες συνεργασίες αφορούν μεγάλους παίχτες της αγοράς σούπερ μάρκετ, την HELLENIC QUALITY FOODS (HQF), την BOLTON Hellas, την HENKEL Hellas και την SCA Hygiene Products.
Με τον τρόπο αυτό η Pockee αποκτά περισσότερες αριθμητικά διαθέσιμες προσφορές τα οποία είναι απαραίτητα για το καθημερινό καλάθι αγορών του ελληνικού νοικοκυριού. αυξάνοντας σημαντικά την παρουσία της στις προϊοντικές κατηγορίες «Κρέας & Ψάρι», «Κατεψυγμένα», «Προσωπική Φροντίδα», «Οικιακή Φροντίδα» με brands όπως MIMIKOS, KANAKI, RIO MARE, OVERLAY, DIXAN, SYOSS, LIBRESSE, ZEWA.
Παράλληλα με την ανάπτυξη νέων συνεργασιών, η πλατφόρμα Pockee συνεχίζει τις επενδύσεις της στην ανάπτυξη νέων δυνατοτήτων για τις επιχειρήσεις του δικτύου της. Πλέον επιτρέπει την ανάπτυξη geo-fencing campaigns για διάθεση και προβολή των προσφορών σε πελάτες βάσει τοποθεσίας. Επίσης δίνει και στους καταναλωτές «βήμα» να πουν τη γνώμη και την εμπειρία τους από την χρήση των διαθέσιμων προϊόντων, μέσα από μικρής έκτασης polls. Ο μηχανισμός προσφέρει πληροφορία που είναι διαθέσιμη στα brands και ενδείκνυται για ανατροφοδότηση και σχόλια σε λανσαρίσματα νέων προϊόντων.
Αξίζει να σημειωθεί ότι τις νέες δυνατότητες έχουν ήδη αξιοποιήσει οι FrieslandCampina, Atlanta, Μπάρμπα Στάθης, Henkel, Κρι Κρι. Οι παραπάνω μηχανισμοί, καθιστούν την πλατφόρμα του Pockee ένα μηχανισμό μέσω του οποίου οι εταιρίες-συνεργάτες μπορούν να ανοίξουν ένα διάλογο με τους καταναλωτές τους και να τους προσφέρουν προϊόντα που έχουν αξία για τους δεύτερους.
Η Pockee υποστηρίζει πάνω από 200.000 χρήστες και σύμφωνα με τη διοίκησή της αναμένεται σύντομα να ανακοινώσει νέες συνεργασίες και τακτικές, έχοντας πάντα ως γνώμονα την ικανοποίηση των χρηστών της και την ανάπτυξη παραγωγικών συνεργασιών με εταιρίες στον κλάδο των σούπερ μάρκετ.