Στη βελτίωση της λειτουργίας της Πανεπιστημιακής Κλινικής του νοσοκομείου «Αλεξάνδρα» συμβάλλει η Ernst & Young (EY), δημιουργώντας ένα εργαλείο αυτοματοποίησης της διαδικασίας ανάθεσης εφημεριών της Α’ Μαιευτικής και Γυναικολογικής Κλινικής.
Στη βελτίωση της λειτουργίας της Πανεπιστημιακής Κλινικής του νοσοκομείου «Αλεξάνδρα» συμβάλλει η Ernst & Young (EY), δημιουργώντας ένα εργαλείο αυτοματοποίησης της διαδικασίας ανάθεσης εφημεριών της Α’ Μαιευτικής και Γυναικολογικής Κλινικής.
Με αυτόν τον τρόπο, η κλινική εξοικονομεί πολύτιμο χρόνο, ενώ σύμφωνα με τη σχετική ενημέρωση, το εργαλείο εξασφαλίζει ότι το πρόγραμμα θα είναι άρτιο ως προς τους κανόνες, διασφαλίζοντας παράλληλα ένα αίσθημα δικαιοσύνης και σεβασμού στις προτιμήσεις και τους προσωπικούς περιορισμούς των ιατρών σε εφημερία.
Ο Τάσος Ιωσηφίδης, επικεφαλής του Τμήματος Χρηματοοικονομικών Συμβούλων ΕΥ Ελλάδας, σχολιάζει σχετικά, τα εξής: «Με ιδιαίτερη χαρά, η ΕΥ Ελλάδας καταθέτει ένα μικρό λιθαράκι στο χτίσιμο μίας καλύτερης καθημερινότητας για το ιατρικό προσωπικό της κλινικής. Θεωρούμε καθήκον μας, στις δύσκολες ημέρες της κρίσης που περνάει η χώρα, τη συνεισφορά μας στον ευαίσθητο χώρο της υγείας. Ένας χώρος που, ενώ έχει ανάγκη από λύσεις και εργαλεία ικανά να βελτιώσουν το επίπεδο υπηρεσιών στους ασθενείς, ελαχιστοποιώντας παράλληλα το κόστος, λόγω της οικονομικής κρίσης, αδυνατεί να τις προάγει».
Ο καθηγητής Δημήτρης Λουτράδης, Διευθυντής της Α’ Μαιευτικής και Γυναικολογικής Κλινικής του Πανεπιστημίου Αθηνών, ευχαριστώντας την ΕΥ Ελλάδας, τονίζει από την πλευρά του: «Το ειδικό πρόγραμμα ηλεκτρονικής ανάθεσης των εφημεριών της Α’ Μαιευτικής και Γυναικολογικής Κλινικής του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών στο νοσοκομείο “Αλεξάνδρα”, προσφέρει τη δυνατότητα να δημιουργηθεί αυτόματα και μέσα σε λίγα λεπτά, ένα πλήρες και ιδιαίτερα λεπτομερές πλάνο εφημεριών μίας μεγάλης κλινικής 80 ιατρών. Μέχρι σήμερα, η μηνιαία ανάθεση των εφημεριών των ιατρών της κλινικής, ήταν μία χρονοβόρα και ιδιαίτερα εργώδης διαδικασία.
» Ευελπιστούμε ότι η αυτοματοποίηση αυτής της διαδικασίας, δε θα έχει μόνο όφελος χρόνου, αλλά θα πετύχει και την αρτιότερη διαχείριση των ανθρωπίνων πόρων του προσωπικού της κλινικής. Κρίνεται σημαντικό το γεγονός ότι το λογισμικό αυτό προσαρμόζεται πλήρως στις ειδικές ανάγκες της κλινικής, προσφέροντας με αυτόν τον τρόπο την καλύτερη οργάνωση των υπηρεσιών φροντίδας υγείας».
Τέλος, ο Γιώργος Κολόμβος, υπεύθυνος του τομέα Επιχειρησιακής Έρευνας στο τμήμα Επιχειρηματικής Μοντελοποίησης της ΕΥ, αναφέρει: «Η δύναμη του συγκεκριμένου εργαλείου είναι η παραμετροποίησή του. Κανένα πρόβλημα δεν είναι ίδιο με κανένα προηγούμενο και θα πρέπει να αντιμετωπίζεται σαν μοναδικό. Στόχος μας είναι η κατασκευή εξειδικευμένων αλγορίθμων και μοντέλων που να υποστηρίζουν ένα συγκεκριμένο διαχειριστή, σε ένα συγκεκριμένο πρόβλημά του.
» Το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα των μεγάλων εταιρειών έγκειται στη δυνατότητά τους να κατασκευάζουν αλγορίθμους, κομμένους και ραμμένους στις ανάγκες τους. Η Ελλάδα διαθέτει τη γνώση, την κατάρτιση και το απαραίτητο επιστημονικό δυναμικό, που της επιτρέπει να βοηθήσει οργανισμούς και επιχειρήσεις να δημιουργήσουν το δικό τους ανταγωνιστικό πλεονέκτημα».