Στο πλαίσιο της διαφοροποίησης και της αναδιοργάνωσης του συνολικού επικοινωνιακού σχεδιασμού και της ευρύτερης επικοινωνιακής πολιτικής των προϊόντων της, η Coca-Cola Τρία Έψιλον Ελλάδος αποφάσισε να προχωρήσει σε διακοπή της συνεργασίας με την Universal Media, για την παροχή υπηρεσιών Media Buying.
Η απόφαση αυτή, όπως επισημαίνει η Coca – Cola 3E σε ανακοίνωσή της, είναι το αποτέλεσμα μιας μακράς διαδικασίας. Μετά την ολοκλήρωση της διαδικασίας αξιολόγησης των προτάσεων τόσο της Universal Media, όσο και άλλων πιθανών συνεργατών, που αφορούσαν στη στρατηγική των Μέσων για τη διαφημιστική προβολή των προϊόντων της εταιρείας, η Coca-Cola Τρία Έψιλον Ελλάδος αποφάσισε να προβεί σε αλλαγή του προμηθευτή υπηρεσιών Media για το σύνολο των προϊόντων της.
Η αλλαγή αυτή στο συνεργάτη της εταιρείας για την προβολή των προϊόντων της, αποτελεί συνέχεια μιας διαδικασίας πλήρους αναδιοργάνωσης και αναζωογόνησης της επικοινωνίας των προϊόντων Amita, ΑΥΡΑ, Frulite, ΛΥΤΤΟΣ, Tuborg και Τσακίρης, που έχει ξεκινήσει ήδη από την περσινή χρονιά και συνεχίζεται. Η συγκεκριμένη ανάγκη επέβαλε αναδιοργάνωση του συνολικού επικοινωνιακού σχεδιασμού της εταιρείας και διαφοροποίηση αρκετών εκ των συνεργασιών, τις οποίες είχε μέχρι σήμερα, μεταξύ των οποίων και αυτής του Media Shop.
Η εταιρεία στην ανακοίνωσή της ευχαριστεί ιδιαίτερα την Universal Media για τη μακροχρόνια συνεργασία, η οποία στο σύνολό της υπήρξε γόνιμη και δημιουργική. Ο νέος συνεργάτης θα ανακοινωθεί σύντομα.