Διπλασιάστηκε μέσα στο πρώτο εξάμηνο του 2016 ο ρυθμός εξέτασης των υποθέσεων των φορολογούμενων που προσφεύγουν στη Διεύθυνση Επίλυσης Διαφορών.
Διπλασιάστηκε μέσα στο πρώτο εξάμηνο του 2016 ο ρυθμός εξέτασης των υποθέσεων των φορολογούμενων που προσφεύγουν στη Διεύθυνση Επίλυσης Διαφορών.
Σύμφωνα με τα στοιχεία που ανακοίνωσε η ΓΓ Δημοσίων Εσόδων, τον Ιούνιο, ο ρυθμός εξέτασης των προσφυγών των φορολογούμενων από τη συγκεκριμένη υπηρεσία είχε ανέλθει στο 95,33% έναντι 49,27% που ήταν τον Ιανουάριο του 2016.
Τα ίδια στοιχεία καταγράφουν σημαντική βελτίωση των επιδόσεων το δεύτερο τρίμηνο της φετινής χρονιάς έναντι του πρώτου τριμήνου, σημειώνει η Γενική Γραμματεία Δημοσίων Εσόδων.
Σημειώνεται ότι στόχος της υπηρεσίας είναι η κατά το δυνατόν αποφόρτιση των διοικητικών Δικαστηρίων από υποθέσεις που μπορούν να επιλυθούν σε επίπεδο φορολογικής διοίκησης.