Aν κάτι δεν αναδεικνύεται όσο πρέπει στην ανάλυση της ελληνικής κρίσης είναι τα διαρθρωτικά χαρακτηριστικά της και ειδικότερα η διάσταση της εκπαίδευσης στην εθνική ανταγωνιστικότητα. Δεν είναι τυχαίο ότι ανάμεσα σε 61 χώρες η Ελλάδα κατατάσσεται 50ή ως προς το εκπαιδευτικό της σύστημα και την ίδια ώρα 56η ως προς την ανταγωνιστικότητα της οικονομίας της.
Από την έντυπη έκδοση
Του Βασίλη Κωστούλα
[email protected]
Aν κάτι δεν αναδεικνύεται όσο πρέπει στην ανάλυση της ελληνικής κρίσης είναι τα διαρθρωτικά χαρακτηριστικά της και ειδικότερα η διάσταση της εκπαίδευσης στην εθνική ανταγωνιστικότητα. Δεν είναι τυχαίο ότι ανάμεσα σε 61 χώρες η Ελλάδα κατατάσσεται 50ή ως προς το εκπαιδευτικό της σύστημα και την ίδια ώρα 56η ως προς την ανταγωνιστικότητα της οικονομίας της.
Πανεπιστήμιο: Ο «μεγάλος ασθενής» - Ουραγοί στην καινοτομία - Ανησυχητική έλλειψη δεξιοτήτων - Μονόδρομος η μεταρρύθμιση