Στην καρδιά της Αθήνας, στο Σύνταγμα, αναπτύσσει τη ναυαρχίδα του δικτύου της η Goody’s -θυγατρική της Vivartia, μέλος του Marfin Investment Group (MIG)- μια κίνηση η οποία αναμένεται να ενισχύσει τον ανταγωνισμό στην αγορά εστίασης της ευρύτερης περιοχής.
Από την έντυπη έκδοση
Της Σοφίας Εμμανουήλ
[email protected]
Στην καρδιά της Αθήνας, στο Σύνταγμα, αναπτύσσει τη ναυαρχίδα του δικτύου της η Goody’s -θυγατρική της Vivartia, μέλος του Marfin Investment Group (MIG)- μια κίνηση η οποία αναμένεται να ενισχύσει τον ανταγωνισμό στην αγορά εστίασης της ευρύτερης περιοχής.
Το χρονοδιάγραμμα της επένδυσης και των εγκαινίων του νέου «flagship» καταστήματος της αλυσίδας Goody’s Burger House αναμένεται να οριστικοποιηθούν στο επόμενο διάστημα, οπότε θα αποκαλυφθεί και το ακριβές σημείο της επένδυσης, το οποίο σύμφωνα με πληροφορίες αφορά σε γωνιακό ακίνητο της Φιλελλήνων. Mε το νέο κατάστημα η Goody’s κάνει δυναμική επανεμφάνιση στο Σύνταγμα, στην ευρύτερη περιοχή του οποίου είχε παρουσία παλαιότερα, με καταστήματα σε Σταδίου και Ερμού.
Ταυτόχρονα όμως ενισχύει τον ανταγωνισμό σε μια πιάτσα όπου δραστηριοποιούνται τόσο διεθνή brands, όπως η McDonald’s, όσο και δεκάδες τοπικά σήματα, από αλυσίδες μέχρι μεμονωμένα καταστήματα. Από το 2014 η εταιρεία υλοποιεί μια στρατηγική εξέλιξης και ανάπτυξης που ενσωματώνει τις διεθνείς τάσεις υιοθετώντας το νέο concept «Goody’s Burger House». Πλέον ελέγχει ένα δίκτυο 120 καταστημάτων σε όλη την Ελλάδα, εκ των οποίων τα 80 έχουν μετεξελιχθεί σε Goody’s Burger House, ενώ συνεχίζεται παράλληλα η ανανέωση και των υπολοίπων Goody’s σε Goody’s Burger House με εντατικούς ρυθμούς.
Ταυτόχρονα με τις επενδύσεις στην ελληνική αγορά, το νέο concept επεκτάθηκε και διεθνώς, σε χώρες όπως η Σαουδική Αραβία, το Κόσοβο, η Αλβανία κ.ά., με πιο πρόσφατη την είσοδο του σήματος στην αγορά της Αυστραλίας, μέσω ενός 5ετούς πλάνου ανάπτυξης που προβλέπει τη λειτουργία 10 καταστημάτων στα μεγάλα αστικά κέντρα της χώρας, ενώ το πρώτο κατάστημα ανοίγει στη Μελβούρνη.