Τη στρατηγική ανακαινίσεων των καταστημάτων της ακολουθεί η Κωτσόβολος, με στόχο τη βελτίωση της αγοραστικής εμπειρίας των καταναλωτών πελατών της.
Από την έντυπη έκδοση
Τη στρατηγική ανακαινίσεων των καταστημάτων της ακολουθεί η Κωτσόβολος, με στόχο τη βελτίωση της αγοραστικής εμπειρίας των καταναλωτών πελατών της.
Σύμφωνα με τη διοίκηση της εταιρείας, το επενδυτικό πλάνο της Κωτσόβολος για τη φετινή οικονομική χρήση ανέρχεται στα 10 εκατ. ευρώ, εκ των οποίων τα 5 εκατ. ευρώ αφορούν την ανακαίνιση του δικτύου της.
Όπως τονίζεται από την Κωτσόβολος, η φιλοσοφία αυτής της στρατηγικής εδράζεται στη δημιουργία διαδραστικών με τους πελάτες καταστημάτων, που θα περιέχουν όχι κατ’ ανάγκη περισσότερα προϊόντα, αλλά τόσα και με τέτοιο τρόπο που να μπορεί ο καταναλωτής να τα ζήσει και όχι απλά να τα δει.
Στο πλαίσιο αυτό, κατά το τελευταίο τρίμηνο, ολοκληρώθηκαν ανακαινίσεις βασισμένες στη σχεδιαστική φιλοσοφία «ανοιχτές βιτρίνες» για την παρουσίαση των προϊόντων, δημιουργίας σύγχρονων χώρων με χρηστικότητα, όπως το concept «Ελάτε Σπίτι Μας», αλλά και σημείων εξυπηρέτησης «Support 360».
Αυτό έγινε σε έξι καταστήματα της αλυσίδας πανελλαδικά, δύο σε μεγάλα καταστήματα της Αττικής, στη Νέα Ερυθραία και το Ψυχικό, δύο σε καταστήματα της Κρήτης, στα Χανιά και το Ηράκλειο, αλλά και στα καταστήματα του Βόλου, ενώ στο Αίγιο η εταιρεία απέκτησε ένα ολοκαίνουριο κατάστημα.
Το κατάστημα Κωτσόβολος του Αιγίου μεταφέρθηκε σε νέο κεντρικό σημείο της πόλης (Κορίνθου 52 και Αγίας Κυριακής), ανοίγοντας τις πόρτες του στο κοινό για νέες εμπειρίες και έξυπνες τεχνολογικές λύσεις για το σπίτι, και όχι μόνο.