Το νέο concept αρχιτεκτονικής που λανσάρει στα καταστήματά της παρουσίασε χθες στη Θεσσαλονίκη η Lidl Hellas, η οποία έκλεισε το τετράμηνο της τρέχουσας χρήσης με αύξηση τζίρου κατά 6,2%, στα 475 εκατ. ευρώ.
Από την έντυπη έκδοση
Tου Γιώργου Χατζηλίδη
[email protected]
Το νέο concept αρχιτεκτονικής που λανσάρει στα καταστήματά της παρουσίασε χθες στη Θεσσαλονίκη η Lidl Hellas, η οποία έκλεισε το τετράμηνο της τρέχουσας χρήσης με αύξηση τζίρου κατά 6,2%, στα 475 εκατ. ευρώ.
Τα δύο πρώτα «Lidl Nέας Γενιάς», τα μεγαλύτερα σε μέγεθος στο δίκτυο της γερμανικής αλυσίδας σούπερ μάρκετ στη χώρα μας, ανοίγουν στα Διαβατά Θεσσαλονίκης και στην Αλικαρνασσό Ηρακλείου, ενώ μέχρι τον Φεβρουάριο του 2017 θα ακολουθήσουν άλλα τέσσερα και συγκεκριμένα στη Λαμία, στη Δράμα, στη Φλώρινα και στη Μεσσήνη.
Τα νέα καταστήματα, δομημένης επιφάνειας 2.400 τετραγωνικών μέτρων και με χώρους πωλήσεων 1.420 τ.μ., έχουν μοντέρνα αρχιτεκτονική, με μεγαλύτερους και άνετους χώρους για τους καταναλωτές, υπηρετώντας παράλληλα μία νέα περιβαλλοντική αντίληψη με στόχο την εξοικονόμηση ενέργειας (led φωτισμός, χρήση φωτοβολταϊκών κ.ά.).
Όπως χαρακτηριστικά τόνισε ο πρόεδρος της Lidl Hellas Ιάκωβος Ανδρεανίδης, δεν πρόκειται για ανακαινίσεις καταστημάτων, αλλά για «κατασκευή από το μηδέν» σε υφιστάμενα σημεία του δικτύου, ύψους επένδυσης 4 εκατ. ευρώ για το καθένα.
Η νέα φιλοσοφία του καταστήματος περιλαμβάνει τη δημιουργία θεματικών ενοτήτων, «corners», για ξεκάθαρη και οριοθετημένη παρουσίαση του μανάβικου, του φούρνου, του κρεοπωλείου, του ιχθυοπωλείου, της κάβας και των καλλυντικών.
Επίσης, διευρύνονται οι χώροι στάθμευσης αυτοκινήτων, ενώ διατίθενται αποχωρητήρια για τους πελάτες και WC για τις μητέρες.
Στόχος είναι το νέο μοντέλο καταστημάτων να επεκταθεί σε όλα τα αστικά κέντρα της χώρας, ανάλογα βέβαια και με τις προσφερόμενες σε έκταση δυνατότητες.
Το συνολικό επενδυτικό πλάνο της Lild Hellas για τη χρήση Μαρτίου 2016 - Φεβρουαρίου 2017 φθάνει τα 100 εκατ. ευρώ και, εκτός από τα 25 εκατ. ευρώ για το νέο concept καταστημάτων σε έξι σημεία, περιλαμβάνει επέκταση των κέντρων logistics της αλυσίδας σε Αθήνα και Τρίκαλα, καθώς και συνέχιση του προγράμματος εκσυγχρονισμού και αναβάθμισης του δικτύου της.
Επίσης, σύμφωνα με τον προγραμματισμό, μέσα στο 2017 θα υπάρχουν «ζεστές γωνιές» (bake off) σε όλα τα καταστήματα Lidl.
Το δίκτυο της Lidl Hellas περιλαμβάνει 220 καταστήματα σε όλη τη χώρα και στόχος είναι στην επόμενη πενταετία τα σημεία πώλησης να φθάσουν τα 260-270.
Η αλυσίδα απασχολεί 5.300 εργαζομένους στην Ελλάδα, έχοντας μάλιστα αυξήσει το προσωπικό της κατά 700 άτομα από τον Ιούλιο του 2015 μέχρι σήμερα.
Σύμφωνα με τα στοιχεία που παρατέθηκαν, το ετήσιο κόστος της μισθοδοσίας στα Lidl φθάνει τα 110 εκατ. ευρώ, ενώ μόνο τον τελευταίο χρόνο προστέθηκαν επιπλέον παροχές ύψους 4 εκατ. ευρώ προς τους εργαζομένους.