ΜΕΙΩΣΗ, σε ποσοστό της τάξης του 68%, σημείωσαν τα ετήσια καθαρά κέρδη, της παραγωγού της σαμπάνιας Piper Heidsieck, Remy Cointreau SA, καθώς η εταιρεία εμφάνισε έξοδα, από τη μείωση της αξίας μερικών της σημάτων.
Τα καθαρά της κέρδη υποχώρησαν στα 24,2 εκατ. ευρώ (29,8 εκατ. δολ.) τη χρήση μέχρι και τον Μάρτιο, από 76,3 εκατ. ευρώ, πριν από ένα χρόνο, σύμφωνα με σημερινή ανακοίνωσή της στην ημερήσια γαλλική εφημερίδα, «Les Echos». Οικονομικοί αναλυτές, που ρωτήθηκαν από το Bloomberg, προέβλεπαν, ότι τα κέρδη της θα ήταν ύψους 71,2 εκατ. ευρώ. Η εταιρεία είχε έξοδα 52,3 εκατ. ευρώ από την υποτίμηση των ενοποιημένων σημάτων της.
Τα λειτουργικά κέρδη υποχώρησαν 3,3%, στα 167,7 εκατ. ευρώ, έναντι των εκτιμήσεων των οικονομικών αναλυτών, οι οποίοι προέβλεπαν ότι αυτά θα διαμορφωθούν στα 166 εκατ. ευρώ. Η εταιρεία προβλέπει, ότι, η αύξηση των λειτουργικών της κερδών τη χρήση 2005-06, θα είναι σε διψήφιο αριθμό.
Η Remy, αγωνίζεται να επεκταθεί, καθώς οι μεγαλύτερες ανταγωνίστριές της, όπως η Pernod, η παραγωγός του ουΐσκυ Wild Turkey, αναπτύσσονται με την εξαγορά άλλων δραστηριοτήτων. Η Pernod, η τρίτη σε μέγεθος εταιρεία αλκοολούχων ποτών στον κόσμο, συμφώνησε να αγοράσει την Allied Domecq Plc, τη δεύτερη μεγαλύτερη του κλάδου, στον κόσμο, αντί του ποσού των 7,55 δισ. λιρών Αγγλίας (13,8 δισ. δολ. ΗΠΑ).
Τα αποτελέσματα της Remy, ανακοινώθηκαν πριν από την έναρξη της συνεδρίασης του Χρηματιστηρίου στο Παρίσι. Χθες, οι μετοχές της υποχώρησαν 33 σεντς, ποσοστό 1%, φθάνοντας στα 33,66 ευρώ η μία, στο Παρίσι, με αποτέλεσμα η χρηματιστηριακή της αξία να ανέρχεται σε 1,51 δισ. ευρώ, περίπου το 1/6 της χρηματιστηριακής αξίας της Pernod.
Οι πωλήσεις της Pernod, ήταν τέσσερις φορές υψηλότερες των πωλήσεων της Remy κατά τη χρήση που έληξε τον Μάρτιο του 2004.
Η εταιρεία θα προτείνει τη διανομή μερίσματος για το σύνολο της χρήσης, ενός ευρώ ανά μετοχή.