Νέες ρυθμίσεις για τις διαδικτυακές διαφημίσεις, οι οποίες επηρεάζουν σειρά εταιρειών από εκείνες του ηλεκτρονικού εμπορίου έως τα social media, προωθεί η κυβέρνηση της Κίνας. Πρόκειται για μία προσπάθεια του Πεκίνου να βάλει τάξη στον ταχέως αναπτυσσόμενο τομέα των ηλεκτρονικών υπηρεσιών, για τον οποίο το υφιστάμενο κινεζικό πλαίσιο είναι θολό.
Νέες ρυθμίσεις για τις διαδικτυακές διαφημίσεις, οι οποίες επηρεάζουν σειρά εταιρειών από εκείνες του ηλεκτρονικού εμπορίου έως τα social media, προωθεί η κυβέρνηση της Κίνας. Πρόκειται για μία προσπάθεια του Πεκίνου να βάλει τάξη στον ταχέως αναπτυσσόμενο τομέα των ηλεκτρονικών υπηρεσιών, για τον οποίο το υφιστάμενο κινεζικό πλαίσιο είναι θολό.
Οι νέες ρυθμίσεις, οι οποίες θα τεθούν σε εφαρμογή το Σεπτέμβριο, έχουν ως στόχο να προστατεύσουν χρήστες και καταναλωτές από παραπλανητικές και άλλες παράτυπες πρακτικές στην online προώθηση αγαθών και υπηρεσιών. Παράλληλα απαγορεύουν την online διαφήμιση συνταγογραφούμενων φαρμάκων και προϊόντων καπνού, ενώ δίνουν τη δυνατότητα για διαφήμιση φαρμακευτικών συμπληρωμάτων, κτηνοτροφικών φαρμάκων και φυτοφαρμάκων μόνο με έγκριση των αρμόδιων κρατικών αρχών.
Σημειώνεται ότι η σύμφωνα με την εταιρεία ερευνών eMarketer οι δαπάνες για ψηφιακές διαφημίσεις στην Κίνα θα ανέλθουν φέτος στα 40,4 δισ. δολάρια από 24 δισ. δολάρια πριν από δύο χρόνια.