Οικονομία & Αγορές
Πέμπτη, 16 Ιουνίου 2005 15:48

Η ICAP ανέλαβε τη μελέτη για το ηλεκτρονικό μάρκετινγκ του ΚΟΤ

Η εταιρεία παροχής συμβουλευτικών υπηρεσιών ICAP ανέλαβε μετά από δημόσιο διαγωνισμό το έργο παροχής υπηρεσιών για τον καθορισμό της στρατηγικής και του προγράμματος του Κυπριακού Οργανισμού Τουρισμού (ΚΟΤ) για την αξιοποίηση του ηλεκτρονικού marketing.

Το έργο, όπως επισημαίνεται σε ανακοίνωση της ICAP, θα συμβάλει σημαντικά στην επίτευξη των στόχων του στρατηγικού σχεδίου για τον τουρισμό του ΚΟΤ (2003 – 2010) και στην ενίσχυση του κυπριακού τουριστικού προϊόντος έναντι του έντονου διεθνούς ανταγωνισμού.

Στο έργο αυτό η ICAP συνεργάζεται με την εταιρεία ITMC η οποία παρέχει συμβουλευτικές υπηρεσίες για την εφαρμογή σύγχρονων επιχειρησιακών λύσεων με τη χρήση τεχνολογιών πληροφορικής και εδρεύει στην Αθήνα και την κυπριακή εταιρεία ΓΝΩΡΑ Σύμβουλοι Επικοινωνίας.

Στο πλαίσιο του έργου, που ήδη βρίσκεται σε εξέλιξη, θα καθορισθούν οι στόχοι για την αξιοποίηση του ηλεκτρονικού marketing από τον ΚΟΤ και θα διαμορφωθεί η στρατηγική του Οργανισμού στον τομέα αυτό, θα αναλυθούν οι διεθνείς τάσεις της αγοράς και της τεχνολογίας, θα προσδιορισθούν τα εργαλεία υποστήριξης της στρατηγικής και θα καταγραφούν οι μελλοντικές προκλήσεις σε θέμα ηλεκτρονικού marketing.