Από τον Απρίλιο του 2012 έχουν ξεκινήσει οι τηλεφωνικές κλήσεις σε οφειλέτες του δημοσίου, σύμφωνα με τη Γενική Γραμματεία Δημοσίων Εσόδων (ΓΓΔΕ), η οποία απαντά σε δημοσιεύματα, σύμφωνα με τα οποία οι εφορίες ξεκίνησαν να έχουν και ρόλο εισπρακτικών εταιρειών.
Από τον Απρίλιο του 2012 έχουν ξεκινήσει οι τηλεφωνικές κλήσεις σε οφειλέτες του δημοσίου, σύμφωνα με τη Γενική Γραμματεία Δημοσίων Εσόδων (ΓΓΔΕ), η οποία απαντά σε δημοσιεύματα, σύμφωνα με τα οποία οι εφορίες ξεκίνησαν να έχουν και ρόλο εισπρακτικών εταιρειών.
Σε σχετική ανακοίνωση αναφέρεται ότι τα τηλεφωνήματα έχουν περιληφθεί και σε προηγούμενα επιχειρησιακά σχέδια της ΓΓΔΕ, ενώ διευκρινίζεται ότι οι κλήσεις πραγματοποιούνται από υπαλλήλους του υπουργείου Οικονομικών και μόνο.
Ο σκοπός των κλήσεων, συμπληρώνεται, είναι να υπενθυμίσει στους φορολογούμενους την υποχρέωση υποβολής δηλώσεων, τις τυχόν ληξιπρόθεσμες υποχρεώσεις τους, αλλά και να τους συμβουλεύσει για το πώς θα τις τακτοποιήσουν. «Σε καμία περίπτωση δεν αποτελεί μέσο απειλής και πίεσης προς το φορολογούμενο», συνεχίζει η ΓΔΕΕ και διαβεβαιώνει: «Οι κλήσεις διενεργούνται σε συγκεκριμένο πλαίσιο ευγένειας και ενημέρωσης και δεν έχουν καμία σχέση με φαινόμενα εκφοβισμού, όπως αναφέρουν τα δημοσιεύματα».
«Πρόκειται για μία διαδικασία, η οποία βοηθάει (εκ του αποτελέσματος) τους πολίτες να τακτοποιούν τις οφειλές τους, αφού τα στοιχεία του πενταμήνου Ιανουαρίου - Μαΐου δείχνουν ότι έχει τακτοποιηθεί το 65% του ληξιπρόθεσμου χρέους, στο οποίο στοχεύουν οι συγκεκριμένες οχλήσεις (κλήσεις και e-mail)», καταλήγει η ανακοίνωση.