Οικονομία & Αγορές
Τετάρτη, 22 Ιουνίου 2005 10:48

Fashion Box: Αυξημένος κατά 31,3% ο κύκλος εργασιών του ομίλου

Στα 5.340 χιλ. ευρώ ανήλθε στο πρώτο τρίμηνο του 2005 ο ενοποιημένος κύκλος εργασιών της Fashion Box Ελλάς – με βάση τα ΔΛΠ - παρουσιάζοντας αύξηση 31,3% σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό χρονικό διάστημα, όταν είχε διαμορφωθεί στα 4.068 χιλ. ευρώ.

Τα μικτά αποτελέσματα ανήλθαν σε 2.042 χιλ. ευρώ έναντι 1.699 χιλ. ευρώ το 2004 σημειώνοντας αύξηση 20,2%. Το μικτό περιθώριο κέρδους παρουσίασε μικρή πτώση και διαμορφώθηκε σε 38,2% του κύκλου εργασιών έναντι 41,8% το πρώτο τρίμηνο του 2004.

Όπως επισημαίνεται σε σχετική ανακοίνωση, η οριακή πτώση του περιθωρίου μικτού κέρδους όπως αποτυπώνεται στα ενοποιημένα αποτελέσματα ήλθε ως φυσικό επακόλουθο της υψηλής συμμετοχής των πωλήσεων χονδρικής στην συνολική αύξηση του κύκλου εργασιών της εταιρείας καθώς επίσης και της αύξησης του κόστους αγοράς των εμπορευμάτων.

Τα λειτουργικά κέρδη προ τόκων φόρων και αποσβέσεων (EBITDA) αυξήθηκαν κατά 31,7% φτάνοντας τα € 799 χιλ. έναντι € 607 χιλ. την ίδια περίοδο πέρυσι. Το λειτουργικό περιθώριο κέρδους αντίστοιχα ανήλθε σε 15% επί του κύκλου εργασιών έναντι 14,9% το 2004 σημειώνοντας οριακή αύξηση.

Τα κέρδη προ φόρων παρουσίασαν αύξηση 37,8% έναντι του πρώτου τριμήνου 2004 και διαμορφώθηκαν σε € 665 χιλ. έναντι € 483 χιλ. Αντίστοιχα, τα καθαρά κέρδη μετά από φόρους και δικαιώματα μειοψηφίας αυξήθηκαν κατά 54,8% φτάνοντας τις € 447 χιλ. έναντι € 289 χιλ. το πρώτο τρίμηνο του 2004.

Μέσα στους στρατηγικούς στόχους της διοίκησης εντάσσονται η επέκταση του δικτύου πωλήσεων στα Βαλκάνια, η αύξηση του ποσοστού συνεισφοράς της λιανικής έναντι της χονδρικής στον κύκλο εργασιών της εταιρείας καθώς και η αύξηση του μεριδίου αγοράς της REPLAY στην Ελλάδα. Πιο συγκεκριμένα, για τη χρήση 2005 προβλέπεται αύξηση των πωλήσεων της τάξεως του 18%.