Θετικά οικονομικά μεγέθη εμφάνισε στο β’ τρίμηνο (Μάρτιος – Μάιος 2016) η αλυσίδα καταστημάτων ρουχισμού Hennes & Mauritz (Η&Μ).
Θετικά οικονομικά μεγέθη εμφάνισε στο β’ τρίμηνο (Μάρτιος – Μάιος 2016) η αλυσίδα καταστημάτων ρουχισμού Hennes & Mauritz (Η&Μ).
Συγκεκριμένα, οι πωλήσεις ενισχύθηκαν κατά 2% στα 54,34 δισ. σουηδικές κορώνες, έναντι 53,23 δισ. το αντίστοιχο τρίμηνο του 2015.
Παράλληλα, ο αριθμός των καταστημάτων, παγκοσμίως, διαμορφώθηκε σε 4.077, έναντι 3.639 το β’ τρίμηνο του προηγούμενου έτους.
Tον Μάιο, οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 9% έναντι αύξησης 10% τον αντίστοιχο μήνα του 2015.
naftemporiki.gr