Σε εξέλιξη ήταν μέχρι αργά χθες το βράδυ μαραθώνια σύσκεψη στο Μέγαρο Μαξίμου αναφορικά με τις ιδιωτικοποιήσεις, το αποτέλεσμα της οποίας ανέμεναν με αγωνία στην Ομοσπονδία Υπαλλήλων Λιμένων Ελλάδος.
Από την έντυπη έκδοση
Σε εξέλιξη ήταν μέχρι αργά χθες το βράδυ μαραθώνια σύσκεψη στο Μέγαρο Μαξίμου αναφορικά με τις ιδιωτικοποιήσεις, το αποτέλεσμα της οποίας ανέμεναν με αγωνία στην Ομοσπονδία Υπαλλήλων Λιμένων Ελλάδος.
Σύμφωνα με πληροφορίες της «Ν», στην ΟΜΥΛΕ περιμένουν να λάβουν ίσως και σήμερα γραπτή απάντηση-δέσμευση στα αιτήματά τους ώστε, αν ικανοποιηθούν, να λύσουν τις απεργιακές κινητοποιήσεις. Σύμφωνα με την πληροφόρηση της «Ν», τα νεότερα θα έχουν να κάνουν περισσότερο με μετατάξεις προσωπικού από τον ΟΛΠ αλλά και από άλλες εταιρείες προς ιδιωτικοποίηση, ενώ θεωρείται εξαιρετικά δύσκολο να αλλάξει η διατύπωση που υπάρχει στη σύμβαση παραχώρησης και αφορά τα εργασιακά, αφού βάσει της συγκεκριμένης η Cosco πλειοδότησε στον διεθνή διαγωνισμό για το 51% συν 16% των μετοχών του ΟΛΠ.
Σημειώνεται ότι στη σύμβαση μεταξύ ΟΛΠ και ελληνικού Δημοσίου, όμως, βάσει της οποίας θα λειτουργήσει η νέα διοίκηση της Cosco, στο άρθρο 5.11 αναφέρει ότι ο ΟΛΠ ανά πάσα στιγμή θα διατηρεί ένα ασφαλές αποδοτικό και σύγχρονο περιβάλλον εργασίας χωρίς διακρίσεις. Προστίθεται επίσης ότι η εταιρεία θα συμμορφώνεται με όλες τις διατάξεις και απαιτήσεις των εφαρμοστέων νόμων και κανονισμών σχετικά με την απασχόληση, τις συλλογικές συμβάσεις εργασίας και τις εργασιακές σχέσεις, καθώς και με την υγεία και ασφάλεια στον χώρο εργασίας. Τέλος, στο κείμενο υπογραμμίζεται ότι ο ΟΛΠ θα καταβάλει κάθε δυνατή προσπάθεια να διατηρήσει όσο το δυνατόν περισσότερες θέσεις εργασίας.
Πάντως, τα προβλήματα στην αγορά συνεχίζονται αφού εκτός από την κρουαζιέρα, που την προσεχή Δευτέρα αναμένει το «Carnival Vista» των 5.000 επιβατών και το Car Terminal που έχει να υποδεχτεί πλοίο πάνω από δύο εβδομάδες, σοβαρά είναι τα ζητήματα και στη ναυπηγοεπισκευή, αφού οι μοναδικές σχεδόν διαθέσιμες πλωτές δεξαμενές, αυτές του ΟΛΠ, παραμένουν ανενεργές λόγω των απεργιακών κινητοποιήσεων με αποτέλεσμα στο Πέραμα να έχουν πέσει κάθετα οι ρυθμοί των εργασιών σε πλοία.