Οι καταστροφικές συνέπειες στην οικονομία, τις επιχειρήσεις και τις μεταφορές, ύστερα από 66 ημέρες συνεχιζόμενης κατάληψης της σιδηροδρομικής γραμμής στην Ειδομένη, αρχίζουν να γίνονται πλέον εμφανείς με τη μετακύλιση του κόστους στα προϊόντα και τον τελικό καταναλωτή.
Από την έντυπη έκδοση
Του Φάνη Ζώη
[email protected]
Οι καταστροφικές συνέπειες στην οικονομία, τις επιχειρήσεις και τις μεταφορές, ύστερα από 66 ημέρες συνεχιζόμενης κατάληψης της σιδηροδρομικής γραμμής στην Ειδομένη, αρχίζουν να γίνονται πλέον εμφανείς με τη μετακύλιση του κόστους στα προϊόντα και τον τελικό καταναλωτή.
Αν και η κατάσταση βαίνει προς εκτόνωση, με συντονισμένη επιχείρηση εκκένωσης της σιδηροδρομικής γραμμής από την ΕΛ.ΑΣ., εκτιμάται ότι θα χρειαστούν αρκετές ημέρες για να αποσυμφορηθεί το σιδηροδρομικό δίκτυο προς και από την Κεντρική Ευρώπη και να υπάρξει ομαλοποίηση των δρομολογίων. Η μεγαλύτερη αγωνία για τον κλάδο της μεταφοράς και των logistics είναι αφενός να διασφαλιστεί το άνοιγμα της γραμμής και αφετέρου το πότε θα αποκτήσει και πάλι αξιοπιστία ο κλάδος ο οποίος έχει πληγεί ανεπανόρθωτα σε διεθνές επίπεδο.