Tην παρθενική του άφιξη στον Σταθμό Αυτοκινήτων του ΟΛΠ έκανε χθες το νεότευκτο car carrier «Theben» της Wallenius Wilhelmsen Logistic (WWL), η οποία πρόσφατα αποφάσισε να ενισχύσει την παρουσία της στην Ανατολική Μεσόγειο χρησιμοποιώντας ως κέντρο το Car Terminal του λιμανιού.
Από την έντυπη έκδοση
Tην παρθενική του άφιξη στον Σταθμό Αυτοκινήτων του ΟΛΠ έκανε χθες το νεότευκτο car carrier «Theben» της Wallenius Wilhelmsen Logistic (WWL), η οποία πρόσφατα αποφάσισε να ενισχύσει την παρουσία της στην Ανατολική Μεσόγειο χρησιμοποιώντας ως κέντρο το Car Terminal του λιμανιού.
Τον πλοίαρχο του πλοίου, S.E. Benedicto, καλωσόρισαν ο γενικός διευθυντής Σταύρος Χατζάκος, με τη διευθύντρια διακίνησης αυτοκινήτων και γενικού φορτίου Παρασκευή Καλαμαρά, ενώ στην εκδήλωση παρέστη και ο διευθύνων σύμβουλος Σκανδιναυικού Πρακτορείου Εγγύς Ανατολής, Γ. Ξυδέας.
Το νεότευκτο πλοίο (Απρίλιος 2016), τρίτης γενιάς με 200 μ. μήκος και 52 μ. ύψος, μπορεί να μεταφέρει 8.000 οχήματα. Σημειώνεται ότι τα πλοία της Wallenius Wilhelmsen Logistic, μια από τις μεγαλύτερες στον κόσμο, προσεγγίζουν περίπου 50 φορές τον χρόνο το λιμάνι του Πειραιά τα τελευταία 15 έτη.
Κατά την εθιμοτυπική τελετή, ο κ. Χατζάκος αναφέρθηκε στην πολύ καλή συνεργασία με το Σκανδιναυικό Πρακτορείο Εγγύς Ανατολής, έναν από τους μεγαλύτερους διαχρονικά πελάτες του Car Terminal, το οποίο εκπροσωπεί την εταιρεία Wallenius και στάθηκε στις σημαντικές προοπτικές που ανοίγονται με τις νέες επενδύσεις που προγραμματίζονται στο Car Terminal. Να σημειωθεί ότι στο α’ τετράμηνο του 2016 υπάρχει σημαντική αύξηση στο εγχώριο φορτίο η οποία έχει ξεπεράσει το 25%, ενώ η συνολική διακίνηση των οχημάτων ανέρχεται στο 10% σε σχέση με το αντίστοιχο τετράμηνο του 2015.
Στον σταθμό αυτοκινήτων (car terminal), το έτος 2015 πραγματοποιήθηκαν συνολικά 341.386 κινήσεις οχημάτων, ενώ αντίστοιχα το έτος 2014 είχαν πραγματοποιηθεί 359.665 κινήσεις οχημάτων. Όσον αφορά το εγχώριο φορτίο, η θετική αναστροφή της κατάστασης που παρουσιάστηκε τα έτη 2013 και 2014 αναχαιτίστηκε οριακά το 2015 αφού κατά το έτος αυτό είχαμε μείωση σε σχέση με το 2014 κατά 1,69% (82.593 οχήματα το 2015, έναντι 84.017 οχημάτων το 2014) εξαιτίας, σύμφωνα με τον ΟΛΠ, των συνεπειών της επιβολής των capital controls και της περαιτέρω επιδείνωσης της ρευστότητας της οικονομίας 2015.
H WWL είναι γνωστότερη για το παγκόσμιο ναυτιλιακό roll-on/roll-off δίκτυό της, εξυπηρετώντας σημαντικά λιμάνια και αγορές σε όλο τον κόσμο. Οι τομείς που η WWL εξυπηρετεί περιλαμβάνουν τη μεταφορά ως επί το πλείστον οχημάτων και φορτηγών γνωστών κατασκευαστικών εταιρειών, βαρύ εξοπλισμό (για κατασκευές, γεωργία και εξόρυξη), χύδην φορτίο (δηλαδή βαγόνια, αεροπλάνα, σκάφη αναψυχής, βιομηχανικά μηχανήματα και εξαρτήματα) και εξειδικευμένα φορτία (project cargo) για ενέργεια, πετρέλαιο και έργα εξόρυξης.
Όπως υπογράμμισε ο εκτελεστικός αντιπρόεδρος και επικεφαλής του εμπορικού τομέα Ευρώπης, Μέσης Ανατολής και Αφρικής Φλάβιο Μπατίστα: «H WWL διαχειρίζεται έναν από τους μεγαλύτερους και τους πιο σύγχρονους στόλους στον κόσμο, με σχεδόν 60 πλοία τα οποία δραστηριοποιούνται σε ένα παγκόσμιο δίκτυο. Μεταξύ των πλοίων αυτών περιλαμβάνονται και μερικά από τα μεγαλύτερα παγκοσμίως πλοία Ro-Ro (πλοία μεταφοράς αυτοκινήτων). Διαχειρίζεται επίσης 13 σταθμούς σημαντικών λιμένων στους οποίους διακινούνται 4 εκατομμύρια οχήματα ετησίως».