Στη δικαιοδοσία του νέου Ταμείου Αποκρατικοποιήσεων θα ανατεθεί η αξιοποίηση των περιφερειακών αεροδρομίων - πέραν των 14 της Fraport - και οι λοιποί λιμένες, πλην του Πειραιά και της Θεσσαλονίκης.
Στη δικαιοδοσία του νέου Ταμείου Αποκρατικοποιήσεων θα ανατεθεί η αξιοποίηση των περιφερειακών αεροδρομίων - πέραν των 14 της Fraport - και οι λοιποί λιμένες, πλην του Πειραιά και της Θεσσαλονίκης.
Οι συγκεκριμένες διευκρινίσεις δόθηκαν από τον πρόεδρο του ΤΑΙΠΕΔ, Στέργιο Πιτσιόρλα, στο αθηναϊκό - μακεδονικό πρακτορείο ειδήσεων, με αφορμή δημοσιεύματα του Τύπου σχετικά με το έντονο ενδιαφέρον διάφορων επενδυτών για τα ελληνικά περιουσιακά στοιχεία.
Ο κ. Πιτσιόρλας σημείωσε παράλληλα, ότι τα περιφερειακά αεροδρόμια και λιμάνια δεν βρίσκονταν μέχρι στιγμής, στο πρόγραμμα αξιοποίησης του ΤΑΙΠΕΔ.
Χθες, σε ομιλία του στο ΕΒΕΑ, αναφερόμενος στη σύμβαση για τα 14 περιφερειακά αεροδρόμια, ο κ. Πιτσιόρλας επεσήμανε ότι εκτιμάται πως την Κυριακή θα κυρωθεί η σύμβαση παραχώρησης από τη Βουλή, ενώ σημείωσε ότι υπάρχει ενδιαφέρον και για άλλα περιφερειακά αεροδρόμια.
Για τα λιμάνια και συγκεκριμένα για τον ΟΛΠ ανέφερε πως οι Κινέζοι έχουν εκδηλώσει ενδιαφέρον και για το κομμάτι της ναυπηγοεπισκευής, το οποίο χαρακτήρισε σημαντικό όχι μόνο για τον Πειραιά αλλά και για τη Σύρο. Παράλληλα, όπως είπε, προχωρά η ιδιωτικοποίηση και για το λιμάνι της Θεσσαλονίκης, όπου αναμένονται οι δεσμευτικές προσφορές από επτά διεθνείς εταιρείες, τέλη Αυγούστου με αρχές Σεπτεμβρίου, ενώ τον δρόμο της αξιοποίησης θα πάρουν αμέσως μετά τα λιμάνια της Αλεξανδρούπολης και του Λαυρίου, καθώς και τα λιμάνια κρουαζιέρας.