ΑΥΞΗΣΗ 0,6%, σημείωσαν το πρώτο εξάμηνο, οι πωλήσεις αυτοκινήτων της PSA Peugeot Citroen, της δεύτερης σε μέγεθος αυτοκινητοβιομηχανίας της Ευρώπης, καθώς οι πελάτες στη Βραζιλία και την Κίνα, αύξησαν τις αγορές τους σε μοντέλα, όπως το 307. Πτωτικά κινήθηκε η ζήτηση η Ευρώπη.
Οι πωλήσεις, ανήλθαν σε 1,75 εκατ. αυτοκίνητα και ελαφρά φορτηγά, έναντι 1,74 εκατ., που είχε πουλήσει πριν από ένα χρόνο, σύμφωνα με σημερινή ανακοίνωση της Peugeot. Η εταιρεία πούλησε 35.000 οχήματα στη Βραζιλία, σημειώνοντας 20% αύξηση και 75.000 αυτοκίνητα στην Κίνα, μια αύξηση της τάξης του 60%.
Η Peugeot, βασίζεται στις πωλήσεις της στην Κίνα, την Βραζιλία και την Αργεντινή, καθώς μειώνεται η ζήτηση στη Δυτική Ευρώπη. Επίσης, βασίζεται στα νέα της μοντέλα όπως Citroen C4, το 107 και το C1, για να προσελκύσει νέους πελάτες, ακριβώς όπως κάνουν και οι ανταγωνίστριές της Renault SA και η Volkswagen AG.
Η Renault SA, η δεύτερη σε μέγεθος αυτοκινητοβιομηχανία της Γαλλίας, ανακοίνωσε χθες 3,6% αύξηση των πωλήσεων στο 1,35 εκατ. οχήματα, καθώς οι πελάτες στη Δυτική Ευρώπη, αγόρασαν μαζικά το φθηνό μοντέλο της Logan. Φέτος η Volkswagen, άρχισε να πουλά το μοντέλο της Fox, που κατασκευάζει στην Βραζιλία.